resultaat/beleving van voorseizoens klapweekend 2009

Gestart door mr4hughz, juni 07, 2009, 08:15:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

mr4hughz

we gaan wel voor iets minder regen volgende keer :) hadden we dit keer ook niet besteld

screech

Inderdaad erg leuke foto's. De sfeer zat er lekker in! Dus eigenlijk een 'live-forum-chat' van drie dagen lang.  :#

screech

ik lees graag de recensies en de foto's van het weekend. Maar ga nu eerst pitten, en dan morgen weer vroeg op om te werken, maar daarna. Lezen, lezen, lezen, kom maar op!!!

mr4hughz

Citaat van: HarryV op juni 07, 2009, 10:10:16 PM
Helemaal mee eens  :) :) :)

en

Citaat van: screech op juni 07, 2009, 10:57:57 PM
Inderdaad erg leuke foto's. De sfeer zat er lekker in! Dus eigenlijk een 'live-forum-chat' van drie dagen lang.  :#

jullie hadden er kunnen zijn ..dus volgende keer komen :)

dan kan deze ipv op de foto showen ook eens echt iets doen :P he's got tha tools

dus marcel.s volgende keer  weetje wat je te doen staat :P

o en Maika  is voor de

lucanza

lucienne

Didi

Het beeld wat de fotoos geven is wel dat het inderdaad leuke bedoening was......

Als er in het najaar iets georganiseerd wordt ga ik eens goed bekijken of we ook kunnen komen.......De wagen van PaneVino stond daar zo alleen..... ;)
Netheid is voor de dommen, alleen genieën beheersen de chaos

mr4hughz

start post even aangepast met kleine updates en wat netter

narnia

Klavertjes

Leuke foto's ook van Richard en Marcel, thanks! Heb er nog een aantal genoteerd die ik ff op de PC wil opslaan!

En tja, iedereen die hier zegt 'ik heb wat gemist geloof ik', dat klopt haha!

Volgende x dus 'n véél grotere groep klappers lijkt mij als ik de reacties zo peil!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Rinus

Inderdaad leuke foto's.
Wij hadden ook wel willen komen, maar we vonden het toch iets te ver rijden vanuit Hillegom (bollenstreek, Zuid Holland).
Hoop dat het een volgende keer iets centraler kan, maar wil daar geen discussie over starten, als het niet kan, dan kan het niet.

panevino

Te ver rijden vanuit Hillegom??? Je had bij me aan kunnen haken, want ik woon aan de andere kant van de ringvaart , in Nieuw Vennep. :) De reis viel me nog mee, want ik deed er 2:15 over om er te komen...

Dat valt best mee voor een hoop plezier en fun :)
// Marcellino Pane e Vino \\

mr4hughz

PaneVino, Klavertjes en RichardH ik zou graag de foto's willen hebben in orgineel formaat (ook mislukten als je die nog hebt of niet op de site)
ik wil een filmpje met wat animatie gaan in elkaar knutselen

dvd  met een verhaaltje is leuk als aandenken "timeline" verhaaltje als het bevalt wil ik het ook gebruiken voor iedereen

wat we ook kunnen doen is een hema fotoboek .. daar kan je de groeps foto als frontje gebruiken en de rest van de foto's als pagina vulling (met achtergrond)

ik zal mijn foto's ook nog online zetten

de filmpjes die ik gemaakt heb zijn bedoelt als "foto's als daar ruimte is op de dvd dan zet ik ze orgineel er ook nog bij

Richard

Citaat van: mr4hughz op juni 08, 2009, 09:52:48 PM
PaneVino, Klavertjes en RichardH ik zou graag de foto's willen hebben in orgineel formaat (ook mislukten als je die nog hebt of niet op de site)
ik wil een filmpje met wat animatie gaan in elkaar knutselen

dvd  met een verhaaltje is leuk als aandenken "timeline" verhaaltje als het bevalt wil ik het ook gebruiken voor iedereen

wat we ook kunnen doen is een hema fotoboek .. daar kan je de groeps foto als frontje gebruiken en de rest van de foto's als pagina vulling (met achtergrond)

ik zal mijn foto's ook nog online zetten

de filmpjes die ik gemaakt heb zijn bedoelt als "foto's als daar ruimte is op de dvd dan zet ik ze orgineel er ook nog bij

in orgineel formaat!!! is een sd kaartje :H I: ( zal alle foto's op mijn album zetten) stuur je wel een pb als het zover is.
klik op de foto's in mijnalbum voor org formaat...

Greetzz Richard BBBBBBBBBB geen HHHHHHHH  :** See you

panevino

// Marcellino Pane e Vino \\