Najaars weekend 2009.

Gestart door Alex, augustus 25, 2009, 10:10:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

Gekoppelde gebeurtenissen

screech

Citaat van: walter op september 11, 2009, 10:22:53 AM
bedankt voor het begrip en de steun, maar ik loop er nu nu al vanaf december afgelopen jaar mee in het ziekenhuis te klieren dus ben blij dat het nu aan het eind is, nog een weekje of 6 en dan is alles weer als vanouds, op het werk na want dat moet ik nog gaan zoeken aangezien ik mijn baan hierdoor ben kwijtgeraakt :N

en voor het voorjaar ben ik zekers bij ;) :)

ff off-topic. Je kan natuurlijk onder gezocht een oproep voor werk plaatsen :) en in welke regio. Er zijn genoeg leden, en volgens mij gaat het met de crisis toch ook al weer de goede kant op.

Succes met het herstel in ieder geval en tot het voorjaars-klapweekend.

Klavertjes

Walter, sterkte met het herstel (en het zoeken van een baan natuurlijk) & tot 'n volgende x!

Zie ik het nou goed dat we echt blijven steken op 4 wagens? En een aantal bezoekers?

Het weer ziet er heel goed uit de komende 2 weken dus het blijft dat weekend ook prachtig najaarsweer natuurlijk! Dus komt allen!!!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

marcel.s

nou wij gaan het weekend ervoor, kunnen we nog ff de camping chekken :J

dus als er mensen zijn die het weekend niet kunnen, dan kan het weekend ervoor ook, .....oja ik organiseer niks. :#
en we zijn er op zaterdag en zondag, dus 1 nacht  :#

Richard

Citaat van: marcel.s op september 11, 2009, 05:47:21 PM
nou wij gaan het weekend ervoor, kunnen we nog ff de camping chekken :J

dus als er mensen zijn die het weekend niet kunnen, dan kan het weekend ervoor ook, .....oja ik organiseer niks. :#
en we zijn er op zaterdag en zondag, dus 1 nacht  :#

Niet stoken in een goed najaarsweekend... :(
Tentenman :# :#

muis

CEO

If you choose not to decide, you still have made a choice!

muis

marcel.s

mmmm, komend weekend is mooi weer  :#

lucanza

veel plezier jongens !! 8)
jammer genoeg kunnen we er nu niet bij zijn maar ik hoop er bij het openingsweekend bij te zijn. :)

muis

:# dank je, wel jammer dat je er niet bij kunt zijn.

marcel.s

wij gaan genieten aankomend weekend, en het openings meeting zijn we er ook ,kan niet wachten.

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

marcel.s

muis

Citaat van: marcel.s op september 16, 2009, 06:50:58 PM
hopelijk voor jullie ook  ;)
lict bewolkt vind ik geen probleem, zon is altijd leuker maar ja, zolang het niet zwaar bewolkt is ;)

Voor jullie lekker weer om de tent goed uit te proberen..........hoewel, waterdichtheid?? :P