Iets voor de kids bij het najaars weekend

Gestart door Bonny, augustus 29, 2010, 08:30:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

15 kinderen waarvan 1 van 6 maanden en 1 van 2 jaar

Wat neem jij mee voor de lampionnen?

Bonny

heb ik net gedaan ik kom op 13 of 15 ik weet niet of de kids van Marcel Holtkamper Panavino ook mee gaan

doei doei
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Bonny

Zal ik karton meenemen ???
En lijm als iedereen zelf een schaar mee neemt
En andere dingen om de lampion op te leuken ???

doei doei
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

muis

Ik ga er vanuit dat selda en Tycho ook meegaan.

Voor de lampionnen heb ik een "minder brandbaar" idee , een glazen potje waarop papier geplakt wordt, een ijzerdraadje om de bovenkant en dan aan een stokje. Ik weet niet of Richard en Anne-Marie een ander idee hadden? Ik heb speciaal lampionpapier met verschillende afbeeldingen erop. Als we het met potjes doen moet iedereen een paar glazen potten sparen en meenemen :J

Alex

klinkt goed je wil met echte kaarsjes werken ???
ER zijn ook net theelichtjes namelijk

doei doei

ik ga zo slapen
tot morgen
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

In een glazen potje kan het met echte waxinelichtjes :J

famprima

Citaat van: muis op augustus 29, 2010, 09:57:01 PM
Ik ga er vanuit dat selda en Tycho ook meegaan.

Voor de lampionnen heb ik een "minder brandbaar" idee , een glazen potje waarop papier geplakt wordt, een ijzerdraadje om de bovenkant en dan aan een stokje. Ik weet niet of Richard en Anne-Marie een ander idee hadden? Ik heb speciaal lampionpapier met verschillende afbeeldingen erop. Als we het met potjes doen moet iedereen een paar glazen potten sparen en meenemen :J

Ik kom om in de potten want ik jammer (lees: sjemmer).

muis

famprima

Citaat van: muis op augustus 29, 2010, 10:59:39 PM
als je er mee wilt nemen, graag :J

Komt goed.
Maar eh.. met wat ik allemaal mee moet gaan nemen, dat past niet in de auto... Daar hebben we wel een eh.. aanhanger bij nodig :H :H :H

caspar

Citaat van: Bonny op augustus 29, 2010, 09:46:09 PM
Helemaal toppie Wilma :)
Ik zal een kijken of ik ook nog iets mee kan nemen voor de lampions
En wie weet hoeveel kids er komen ????

doei doei
wie heeft de meeste tentstokken in de tent kan je die gebruiken om de lampion aan te hangen en je kan ook een algemaas prijsje geven aan de kids zo als een zakje snoep zijn ze allemaal happy

muis

;) Ja ik denk dat meerdere mensen wel iets lekkers meenemen (wij wel ) voor de kids. Ik denk dat het vooral om de lol moet gaan en niet om iets te krijgen

Richard

Citaat van: muis op augustus 29, 2010, 10:28:01 PM
In een glazen potje kan het met echte waxinelichtjes :J

een zaklantaarn kan ook en ledwaxine lichtjes op baTTERIJEN NET ZO VEILIG

Klavertjes

Er zijn ws. ook wel weer St. Maarten lichtjes verkrijgbaar hier (ook omdat er op 8 oktober altijd lampionnen optocht wordt gelopen door de kids), die zijn zeker veilig! Moet ik daarvoor kijken?
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

famprima

Citaat van: klavertjes op augustus 30, 2010, 07:29:21 AM
Er zijn ws. ook wel weer St. Maarten lichtjes verkrijgbaar hier (ook omdat er op 8 oktober altijd lampionnen optocht wordt gelopen door de kids), die zijn zeker veilig! Moet ik daarvoor kijken?
[/quote

Ik heb er nog 2.

anneke

bij de Xenos kun je voor heel weinig van die nepwaxinelichtjes kopen.

Oh, en evt kun je ook nog gehandicaptenvoetbal doen: dan maak je brilletjes van wcrollen en dan voetballen, of elkaars pion omver ballen ofzo. Heb ook nog zo'n peanutball, wordt het helemaal wat.

heb ook geschikte cdtjes om te draaien als achtergrond bj de knutsel.