Bbq 2012 hoe gaan we het doen

Gestart door Bonny, maart 13, 2012, 09:35:12 AM

Vorige topic - Volgende topic

Bonny

Dames en Heren

Zoals jullie kunnen zien word het voorjaarsweekend een grote klapper .
We willen de geplande Bbq dan ook goed laten verlopen .
Maar door de grote zitten we er aan te denken om net als het pannenkoeken eten ook de bbq per veld te gaan doen
Wat vinden jullie daar van ???
Of als jullie andere ideeën hebben over de bbq vertel het ons .
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

jsteijn

Hmmmm, ik heb hier een beetje een 2-ledige gedachte over.

Aan de ene kant lijkt het me een goed idee omdat het anders wel erg massaal wordt en men wellicht toch een beetje de mensen opzoekt die ook op je veldje staan om aanspraak te hebben aan iemand die je " kent"

Aan de andere kant mis je dan misschien de gezelligheid van het ontmoeten van de rest van de club.

kortom   ::)  ::)

misschien anders.... het grote veld allemaal samen en de kleinere veldjes (3 toch ? ) ook samen op 1 veld.

Bonny

ik heb eventjes de veld(jes) ik kaart gebracht

veld 1 17 vw
veld 2 14 vw
veld 3 11 vw
veld 4 tot nu toe volgens mij een stuk of 8

misschien als veld 4 zo blijft kunnen veld 3 en 4 bij elkaar

Frankie

Citaat van: Bonny op maart 13, 2012, 09:54:45 AM
ik heb eventjes de veld(jes) ik kaart gebracht

veld 1 17 vw
veld 2 14 vw
veld 3 11 vw
veld 4 tot nu toe volgens mij een stuk of 8

misschien als veld 4 zo blijft kunnen veld 3 en 4 bij elkaar
Uhh.. Misschien begrijp ik iets niet goed, maar de aanmeldingen voor de barbeque zijn hierin toch bepalend en niet het totaal aantal klappers? :?

Bonny

klopt heb je helemaal gelijk in

de ervaring leert dat tot nu toe altijd iedereen heeft mee gedaan
vandaar mijn gedachten alles mee te tellen
er is natuurlijk niks verplicht en als er veel minder aanmeldingen zijn kunnen we kijken of we veldjes bij elkaar doen .

walter

maar als ik in het pannenkoekentopic op pagina 2 lees, staat daar door muis geschreven dat de bbq toch iets is wat gezamelijk gedaan wordt ::)

bosi

Ik heb even hier http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,8252.0.html  gekeken en tot nu valt het aantal aanmeldingen nog mee (30 personen) :O , maar ja, de inschrijf termijn loopt tot mei  :? .
Wellicht een idee om een mailing aan de klapweekend deelnemers de deur uit te doen of zij willen nadenken over deelname aan de BBQ en daarna de inschrijf termijn naar voren te halen? Dan is het wat beter in te schatten of er moet worden opgedeeld in apparte velden of dat het toch één grote happening wordt :#  . En komt er nog een late aanmelding, geldt de gouden regel: waar er 30 eten, eten er ook wel een paar meer mee.....  :J

Frankie

Citaat van: bosi op maart 13, 2012, 12:27:51 PMEn komt er nog een late aanmelding, geldt de gouden regel: waar er 30 eten, eten er ook wel een paar meer mee.....  :J
Vast wel. In het kader van het vermageringstopic zie ik sowieso af van het gemarineerde speklapje.  :O

caspar

Citaat van: Frankie op maart 13, 2012, 01:09:15 PM
Vast wel. In het kader van het vermageringstopic zie ik sowieso af van het gemarineerde speklapje.  :O
ALEX ik mis het vind ik leuk knopje  :H :H :H

CenC

Hmmm, dat van die pannenkoeken bakken snap ik, is de eerste avond, iedereen is denk ik wel een beetje moe...
Maar dit zou ik zonde vinden, het lijkt mij veel leuker om dit juist op het grote veld te doen. Misschien eerste de kindjes en daarna de ouders....gezien er best veel kinderen er zijn. En op tijd beginnen.
BBQ is uitermate geschikt om met veel mensen te doen, echter moet je wel voldoende faciliteiten hebben. Dus voldoende bakmateriaal en dat ieder voor zich dit bakt, maar wel gezamenlijk zit.
Dat is toch waar deze klapweekend ook voor is, toch?

JanW

^^^^^eens^^^^
|||||||||.      |||||||

Klavertjes

Ieder voor zich (voor het eigen gezin dus) bakken is gebleken vorig jaar, werkt niet met het materieel wat we ervoor hebben! Zal dus bij grote hoeveelheid aanmeldingen op voorhand ge?nventariseerd moeten worden wie er wil en kan bakken en hier ook soort aflos voor opstellen, anders staan er steeds dezelfde mensen bij de knoei!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

CenC

het valt en staat idd met hoeveel bakmateriaal er is...maar je kan natuurlijk ook je scottel of bakplaat erbij zetten....

muis

En mensen die willen bakken en helpen bij het klaarzetten.

ff

Ik wil wel helpen bakken bij de BBQ, weet alleen niet hoe dat uitpakt ;)