Verzekering afsluiten voor Aart Kok Livingstone

Gestart door heartware, april 22, 2012, 01:57:09 AM

Vorige topic - Volgende topic

leeuw

Grens bij unive ligt op 13600 euro. Vul maar een euro minder in dan wordt je wel geaccepteerd. Ik zit ook bij unive met een cocoon xl zonder keuken. Met accesoires ed blijf ik rond dat bedrag dus voor de max verzekerd full opties  voor 165 euro

mars

Citaat van: leeuw op april 22, 2012, 06:17:13 PM
Grens bij unive ligt op 13600 euro. Vul maar een euro minder in dan wordt je wel geaccepteerd. Ik zit ook bij unive met een cocoon xl zonder keuken. Met accesoires ed blijf ik rond dat bedrag dus voor de max verzekerd full opties  voor 165 euro

klopt, grens op 13.600 euro.
De onze was totaal ruim 15.000 euro, dus Univé geen optie. Is de Europeesche geworden met 7 jr. nieuwwaarde.

Kooikertje

Wij zijn ook net bezig met de verzekering en kwamen voor onze Cocoon ook uit bij de Europeesche, inderdaad met 7 jaar nieuwwaarde.

Bosje

Ook wij hebben de vruchten van Univé geplukt,
Ben met Univé nog nooit ontevreden geweest, prijs vindt ik erg schappelijk

KampeerFan

harm

ik heb gisteren ook bij unive een verzekering afgesloten voor de cocoon  :#

KampeerFan

peter123456

nu roadmaster familie S, was holtkamper Family de luxe.....
heet tegenwoordig (g)roadmaster

EdwinMerks

Of Interpolis...relatief niet duur en hoge verzekerde waarde mogelijk. Ik heb daar onze gebruikte Holtakamper verzekerd.

Hanneke

Wij zijn verzekerd bij Onderlinge verzekeringen Geesteren, maar dat is tegenwoordig ook een omderdeel van univé. Prima verzekering. We hebben al schade gehad met onze riverlodge en ze deden totaal niet moeilijk (schade was vnl aan ons zelf te wijten).

abbes008

Zojuist onze nieuwe holtkamper kyte verzekerd bij Unive. Toch een waarde van 17.000 euro en het was geen probleem, nog snel nagevraagd of er een maximum aan het te verzekeren bedrag is, maar dat was niet het geval.
Groeten,

Erik

GJT

Bij mij bleek de Europeesche veruit de goedkoopste. Ik heb ook goed naar de dekking gekeken, deze was hier zeker niet slechter. Ook geen rare eisen als goedgekleurd disselslot EN wielklem.

spikehome

Ik schrok nogal van de prijzen voor de verzekering vooral als je maar 3 maanden weg gaat.
Mijn motor schors ik altijd kenteken als ik niet meer rijd (7 maanden vaak) en haal de motor ook uit de verzekering dan.

abbes008

Citaat van: spikehome op september 10, 2012, 03:37:56 PM
Ik schrok nogal van de prijzen voor de verzekering vooral als je maar 3 maanden weg gaat.
Mijn motor schors ik altijd kenteken als ik niet meer rijd (7 maanden vaak) en haal de motor ook uit de verzekering dan.

Klopt, helemaal mee eens. Dat is het geval bij alle verzekeringen. Echter met mijn bescheiden verzekeringskennis weet ik dat je klapkar verzekerd moet zijn, ook al stal je hem ergens. Bij diefstal of schade wil ik toch iets terug.

Geldt overigens ook voor de motor, ook al stal je deze in de garage en wordt gestolen, krijg je niets terug. Dat is zonde, vroeger zat ie dat bij de inboedel verzekering.
Groeten,

Erik

spikehome

Citaat van: abbes008 op september 10, 2012, 03:54:34 PM
Klopt, helemaal mee eens. Dat is het geval bij alle verzekeringen. Echter met mijn bescheiden verzekeringskennis weet ik dat je klapkar verzekerd moet zijn, ook al stal je hem ergens. Bij diefstal of schade wil ik toch iets terug.

Geldt overigens ook voor de motor, ook al stal je deze in de garage en wordt gestolen, krijg je niets terug. Dat is zonde, vroeger zat ie dat bij de inboedel verzekering.
Klopt bij diefstal niet verzekerd daarom aan de vloer verankert.
Dat kan met de vouwwagen ook natuurlijk.
Alleen bij brand is natuurlijk een ander verhaal.