Welke regio France Wordt het?

Gestart door Madonome, mei 08, 2012, 10:06:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

Madonome

We zitten te denken aan de Bourgogne, leuke reisafstand en jeugdsentiment vroeger paar keer geweest was wl leuke omgeving. Nog camping tips? Niet te grote camping maar wel met voldoende facaliteiten.
Of de Ardeche nog nooit geweest maar lijkt me wel mooiof misschien toch nog de Dordogne.

Campingtips zijn welkom.

Mark de Jong

Mieke

Even ronddolen op het kamperen Frankrijkforum en je weet het binnenkort helemaal niet meer  ;)
In Frankrijk zijn er zoveel mooie streken allemaal met hun eigen charme. Ik ben verkocht aan de Drôme. Maar de Lot (grens met de dordogne) vond ik ook zeer mooi. Ardeche, Jura en Vogezen konden me dan weer minder bekoren. Pas de Calais was ook super. Ik denk dat het toch allemaal nogal persoonlijk is, dat mooi of niet mooi

Richard

Ik zit nog steeds tye denken aan camping http://www.camping-river.eu/omgeving.htm
lijkt me ontzettend gaaf daar voor wandelen in de bergen, wildwater en zee relatief dichtbij....
vooral de omgeving spreekt me aan zie de foto's...

zelf nog geen ervaring daar op de camping... :(

Mieke

eu....ik kom wel op een hele gekke website als ik op jouw link klik :?

nikkel1964

Citaat van: Mieke op mei 08, 2012, 10:26:51 PM
eu....ik kom wel op een hele gekke website als ik op jouw link klik :?

Ik ook. Verkeerd linkje...

Richard

Citaat van: NielsP op mei 08, 2012, 10:28:25 PM
Ik ook. Verkeerd linkje...
Al veranderd....tis ook zo moeilijk voor mij ,,------makelijk lezen... ::)

Mieke

Ja nu zien de foto's er al beter uit dan op het vorige linkje :#
Ziet er daar idd super uit!

Sandrake

Indre et Loire.... kasteeltjes kijken dit jaar.

Angel

Wij volgende week ook naar de loire streek niet om kasteeltjes te kijken, maar om lekker te zwemmen..... Alleen als ik de weerberichten bekijk zal er weinig gezwommen worden en veel kasteeltjes worden gekeken ben ik bang voor  :**

Gulpje

Ik ben ook een fan van de drome, genoeg leuke campings daar!
(le pilat, soleil fruité, Gervanne camping)

Angel

soleil fruite zijn wij vorig jaar geweest was idd een leuke gemoedelijke camping met nederlands sprekende animatie.

Gulpje

:off Zaten wij vorig jaar ook, de eerste weken van juli. Veel vw toen.

Angel

:off Wij eind augustus niet veel VW veel oudere mensen die er een paar dagen stonden ivm doorreis/terugreis door europa.

Wkmp

Pierrefitte sur sauldre in de loire , camping des alicourts.
Onze eerste kampeervakantie .

Angel

:off Nou ja zeg wij zijn vorig jaar voor het eerst weze kamperen en zijn we dus naar soleil fruite

en volgende week gaan we naar Pierrefitte sur sauldre in de loire , camping des alicourts