Recente berichten
Betalende leden. / Re: Het grote nieuwe website f...
Laatste bericht door Mopo - februari 10, 2025, 08:15:25 PMMooi geworden!
Laatste bericht door pjottum - februari 10, 2025, 06:50:36 PM🥳🥳🥳🥳
OK, opgelost!
OK, opgelost!
Laatste bericht door Alex - februari 10, 2025, 04:30:44 PMIk zie nu wat je bedoelt.
Dit klopt want dit hoort zo.
Als je op die pagina bent moet je in de kolom navigatie op2.1 Main pagina link klikken om te zien hoe het werkt
Dit klopt want dit hoort zo.
Als je op die pagina bent moet je in de kolom navigatie op2.1 Main pagina link klikken om te zien hoe het werkt
Laatste bericht door Alex - februari 10, 2025, 03:45:20 PMBedoel je deze??
Heb je er toevallig een foto van?
Heb je er toevallig een foto van?
Laatste bericht door pjottum - februari 10, 2025, 03:32:00 PMCitaat van: pjottum op februari 09, 2025, 09:36:26 PMIk was nog nooit op die pagina geweest. ☺️
Ik zal het morgen eens op een pc proberen.
Hmmnee.
Ok, wat ik doe, nu in een schone browser op een pc die nooit is ingelogd, is op de Help link onderaan de pagina klikken. Dan krijg ik een een rijtje links, en die gaan allemaal naar de simplemachines pagina.
Laatste bericht door poldertoerist - februari 10, 2025, 01:36:00 PMIn de categorie wensen en geen foutjes, dus mag ooit later eens als jullie er zin in hebben...
Wat ik op andere forums heel fijn erg waardeer en ook op Tapatalk is een tijdlijn met actieve topics. en ook iets als "Jouw berichten". Dus niet alleen de ongelezen antwoorden daarop, maar als ik eens iets wil bijwerken of nogmaals lezen dat ik dat relatief snel terug kan vinden.
Desalniettemin Goed werk hoor tnt!

Wat ik op andere forums heel fijn erg waardeer en ook op Tapatalk is een tijdlijn met actieve topics. en ook iets als "Jouw berichten". Dus niet alleen de ongelezen antwoorden daarop, maar als ik eens iets wil bijwerken of nogmaals lezen dat ik dat relatief snel terug kan vinden.
Desalniettemin Goed werk hoor tnt!
Laatste bericht door Alex - februari 10, 2025, 10:17:46 AMWe werken nu nog met een soort van omleiding dus zou kunnen.
Merk zelf trouwens ook dat het wat langer duurt om de eerste pagina te laden en dan gaat het wel.
Merk zelf trouwens ook dat het wat langer duurt om de eerste pagina te laden en dan gaat het wel.
Laatste bericht door OhPeeCee - februari 10, 2025, 09:20:33 AMNa inloggen met gebruikers naam en paswoord de 2FA code ingevuld en krijg de mededeling "wacht 2 minuten voor invullen 2FA code". Is dat om het systeem wakker te krijgen of een hick-up?
Laatste bericht door Bonny - februari 10, 2025, 07:40:34 AMCitaat van: Michel81 op februari 10, 2025, 06:45:26 AMZiet er gelikt uit
Ik mis echter de snelkoppeling "toon nieuwe berichten sinds laatste bezoek".
Zit die ergens verstopt ?
Klopt als je op je eigen icoontje drukt klapt dat open .
Dus helemaal bovenaan .
Succes !
Laatste bericht door Michel81 - februari 10, 2025, 06:45:26 AMZiet er gelikt uit