Foto's en verhalen van het voorjaarsweekend 2012.

Gestart door Richard, mei 19, 2012, 01:13:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Citaat van: ptsporting op mei 21, 2012, 03:38:09 PM
Ook zondag lekker rustig aan gedaan, (net als alle andere dagen overigens) om drie uur vertrokken van veldje 4. Iemand moet het laatste zijn toch?
We hebben een heerlijk weekend gehad, de meiden hebben zich prima vermaakt. Al hadden we wel het gevoel dat doordat we zo ver van het hoofdveld af zaten we af en toe niet alles meekregen.

Het sanitair op het veldje was echt onder de maat en voor schoon water of de afwas was hetwel erg ver lopen.

Wat betreft de organisatie niets dan lof,... echt een onwaarschijnlijke inzet! :J

@spikehome: oranje.....Kruskovac!
Gaan we volgend jaar zeker op letten.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klavertjes

Geweldig leuke foto's Richard, ga die van ons ook ff verzamelen en plaatsen straks!

Vraagje: wie is het meest gefotografeerde meisje van veld 1 links ;)? Daar blijf je toch foto's van maken van dat meiske!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Richard

Citaat van: Klavertjes op mei 21, 2012, 07:30:56 PM
Geweldig leuke foto's Richard, ga die van ons ook ff verzamelen en plaatsen straks!

Vraagje: wie is het meest gefotografeerde meisje van veld 1 links ;)? Daar blijf je toch foto's van maken van dat meiske!
Lief he die Miss BBQ :P

bensi

Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Klavertjes

Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Citaat van: Mr Roadmaster op mei 21, 2012, 07:42:09 PM
Lief he die Miss BBQ :P
Vind ik leuk :#

de foto's maar vooral ook de teksten erbij: vind ik leuk!

caspar

de foute hoek  :( :( :( :( :( zal je eens en goede hoek geven  :H :H :H :H :H :H :H

Alex

Tja wat vond ik van het weekend.

Druk druk en nog eens druk.
Veel verschillende gezichten gezien die mij beter herkenden dan ik hen maar dit is normaal.
Ben erg slecht in gezichten namelijk.

Heb wel een rondje gedaan langs alle velden maar lang niet iedereen kunnen spreken.
Vond het weer een ongedwongen sfeer.
Volgens mij wist iedereen elkaar wel te vinden en anders volgend jaar er gewoon bij komen zitten want we bijten niet.
De kinderen hadden elkaar gauw gevonden dus hier hadden we geen kind aan :?

We zijn meer geholpen dan de vorige jaren daarvoor dank want tja voor ons is het ook vakantie.

Waren er geen tegenvallers jammer genoeg wel.
Foto's zeggen meer dan woorden.

Het lijkt me niet teveel gevraagd om de spullen op de dag zelf op te ruimen en dit niet te laten liggen voor de organisatie die hier niks mee te maken heeft gehad.
Ook vond ik het vervelend dat de camping baas bij ons kwam omdat het een puinhoop op het grote veld was geworden door het water gevecht.
Het is zeker niet erg dat dit gebeurt want fun hoort erbij maar let ook op dat het op word geruimd want een slechte naam is zo opgebouwd.
Dus laten we hier voor waken met zijn allen want het is nu al moeilijk genoeg om iets te vinden.

Goed en nu?
We vonden het weer zo'n groot succes en we ontvangen zoveel complimenten dat we hebben besloten om weer opzoek te gaan voor een camping voor het klapweekend 2013 stiekem zijn we al maanden bezig. ;)
Het is al zeker dat er een paar dingen gaan veranderen en dit zal zeker de grote bbq zijn.
Dit is niet meer voor ons te behappen want het word gewoon te groot.
Dus dit zal iedereen zelf per veld moeten regelen.
De camping dus ga nu niet al plekken reserveren want we weten niet waar we terecht zullen komen.

ILOnA_013

pas op want de andere 400 foto's staan er niet op, dus heb genoeg chanteer materiaal  :J :J ;) :J :J :H :H :H :# :# :#