CampooZ Lazy Jack 2020 - project

Gestart door hoek_tre, oktober 29, 2019, 08:21:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

hoek_tre

Inmiddels hadden we vanwege diverse oorzaken plus mantelzorg bij mijn ouders flink wat vertraging opgelopen.  Intussen hebben we al aardig wat werk verricht. Onderstaande foto is het resultaat van met CampooZ tentdoek knippen, passen en meten, en met de naaimachine flink bewerken.
Binnenkort zal ik meer foto's van de vorderingen tot nu plaatsen.

hoek_tre

En dit is hoe onze bermkeuken eruitziet met CampooZ tentdoek! Zaterdag gaat ie in de vouwwagen geïnstalleerd worden. Nu druk bezig met de lade-inrichting.

hoek_tre

En de achterzijde van de keuken. De flap rechts zit met innaaibare magneten vast op het frame onder het CampooZ-tentdoek. Daardoor kunnen we altijd gemakkelijk bij de snelkoppelingen voor gas en water.

hoek_tre

muis

Het ziet er super uit,  complimenten.   :J :J

FriedelP

Citaat van: muis op juli 20, 2021, 11:24:16 PM
Het ziet er super uit,  complimenten.   :J :J
Dat mag je wel zeggen! Knap!

martijn82

Ziet er goed uit.

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

g11ling

Ik klap, jij klapt, wij klappen

C5CCV

Prachtig project, met dito resultaat! Ga je jaren van genieten en trots op zijn  :J

CEO

Wow... Gaaf geworden!

De zijplankjes zijn uitklapbaar, eronder (eveneens uitklapbare) haakjes voor hand- en theedoeken?
Wat zijn die twee zwarte handgrepen? Of krijgen we tzt nog een demo-met-uitleg te zien? Gaaf geheel wat me erg nieuwsgierig maakt naar het gebruik in de praktijk.

Heel veel kookplezier ermee!
If you choose not to decide, you still have made a choice!

hoek_tre

Die metalen dingetjes rechtsonder zijn inklapbare Bjärnum-haken van IKEA. Die zijn bedoeld om een plastic afvalzak op te kunnen hangen. Thee&handdoeken e.d. gaan we met magneethaken ophangen aan de beugel van de inklapbare linkerplank. Die zwarte handgrepen op een alu plaatstrook is de helft van de lade-blokkering. Die moeten komende zaterdag nog gemonteerd worden in de vouwwagen.

hoek_tre

Hier is de achterkant-flap omhoog, zodat je makkelijk bij alle snelkoppelingen kunt komen. Of gemakkelijk een extra slang of kabel tussendoor kunt laten lopen. Door de magneten sluit de flap zich goed, zodra je deze weer naar beneden doet.

hoek_tre

Deze magneethaakjes hebben we voor hand/theedoeken besteld. Het kost wel een beetje moeite om deze zomaar los te trekken, dus die theedoek blijft wel hangen :#

CEO

Die hebben wij van de week ook gekocht. Overigens waren ze bij IKEA Delft uitverkocht... Wij hebben er maar 2.
If you choose not to decide, you still have made a choice!