Prince concert

Gestart door Alex, november 03, 2010, 09:50:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Dan zou ik het al gelezen hebben.
En of ze hadden me wel gebeld.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

Citaat van: Alex op november 17, 2010, 06:25:12 PM
Dan zou ik het al gelezen hebben.
En of ze hadden me wel gebeld.
Ik weet meer....

Ze hebben het podium afgelast, de verhoging is nu klaar, kunnen jullie dat kleine menneke nu wel zien :H :H :H :H

caspar

de tribune moet ook nog verhoogt worden anders kunnen ze p niet zien door de mensen op het middenveld  :H :# :# :#

Klavertjes

Lekker genieten morgen samen! (geniet een klein beetje voor mij mee...)

Ben je nog een beetje op tijd klaar Alex? Ik hoop het voor je!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

Aan mij zal het niet liggen heb nog maar 4 opdrachten van de 9 te gaan.
En hier zijn er 3 van in de ochtend.

Maar ja we hebben nog zo'n ukkie die Jasper heet en moet zo nodig morgen afzwemmen. :P
Hoop hier om 17:00 weg te gaan en om 18:45 aan te komen.
We hebben tribune plaatsen want ik hoorde dat het podium niet hoog genoeg was  :? dus kan hem beter zien zo.
Het voordeel is gereserveerde plaatsen en hij begint om 20:00.

Dus gaat allemaal goed komen.
Parkeer moeilijkheden verwacht ik niet want zet de auto bij een KPN centrale neer op 5 min lopen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

Alex, ff wat tips omtrent het binnen lopen...
Kijk van te voren goed waar je naar binnen moet welke gate met nummer anders sta je in de rij en mag je weer ergens anders aansluiten..
Buiten staan automaten voor bonnen te kopen...dit kan ook binnen...dus is het buiten druk en regenachtig dan gauw naar binnen...Paraplu die je niet in de handtas kwijt kunt mogen niet mee naar binnen. Dus neem zo'n inschuifbare paraplu mee...als het regent...

Tot zo ver het nieuws van morgen I:

muis

heel veel plezier gewenst :J :J

Klavertjes

Als ik nog op tijd ben: ENJOY!!!

Alex

screech

have fun! ga je ook nog naar de afterparty??? ....ergens in nederland?

Richard

Hmm had wel een live stream actie verwacht van Alex.. :# konden we met zijn alle meegenieten...

zal ergens wel een kabeltje niet zijn aangesloten...en dat terwijl ie van zijn baas eerder naar huis moch gaan... :J volgens insiders :#

Alex

Jongens wat een fun.
stratus
party hearty
Which way is up?
what have u done for me lately
partyman
mountains
shake your body
everyday people
I wanna take you higher
uptown
Raspberry beret
Cream
Cool
Let's Work
u got the look
shhh
controversy/housequake/I like funky music
sexy dancer vs le freak
a love bizarre
Love, thy will be done
Purple Rain

kiss
let's go crazy
delirious
1999

dance (disco heat)
baby I'm a star

sometimes it snows in april de topper nog nooit zo mooi
Little red corvette

the bird
jungle love
The glamorous life (incl. Soul Sacrifice)

Klavertjes

Tweede gedeelte duidelijk meer songs die in mijn favoriete lijstje staan! Mooi dat het zo gaaf was, goed zicht & geluid ook?

Alex

Zicht perfect.
Geluid had iets beter gekund.

het eerste gedeelte was iets voor de fan die hem heeft gevolgd in de jaren en/of de funk lefhebber.
Mijn broer had ook in het begin zoiets van okeeeeeeeeee dit is ook prince???
En ik YEEEESSSSSSSSSS hij doet ook eens iets anderssssssssssss.
Dit gedeelte deed hij ook met de stadion lichten aan gaf een intieme sfeer vond ik.
Hij was echt in een goede humeur en wist toen al dit word knallen en dit gewoon 3 uur lang.
Je kunt namelijk zien als een artiest iets doet omdat het moet of dat hij er zin in heeft.

Midden stuk tja was goed natuurlijk maar hier kom ik juist niet voor het verplichte purple rain in een versie die ik wel beter ken van hem.
En toen sometimes it snows in april hier kwamen de gevoelens van john blackwel volgens mij naar boven want zijn vader is overleden en die word zaterdag begraven.
Het is al een favo van mij maar deze versie zo mooi heb ik hem nog niet eerder gehoord.

Toen het einde.
Leuk om ook de nummers van the time eens van hem te horen.

Wat heb ik genoten 1 van mijn beste concerten tot nu toe.
zo spontaan ,goede setlist ,Hem goed kunnen zien zonder scherm of verrekijker.
Geen grote lichtshow of podium gewoon weer lekker terug naar zijn muziek.

Waren er dan geen tegenvallers?
Ja hoor dat hij er al mee ophield na 3 uur spelen. :P

screech

Citaat van: Alex op november 19, 2010, 12:07:22 PM
Waren er dan geen tegenvallers?
Ja hoor dat hij er al mee ophield na 3 uur spelen. :P
Hij speelde toch maar 1uurtje ofzo,..... en toen een toegift van 2 uur. Althans, dat heb ik begrepen.