(Chat topic)Najaars weekend 2011 16 t/m 18 september

Gestart door Richard, juni 09, 2011, 11:50:57 AM

Vorige topic - Volgende topic

Bonny

Nou komt ie

Vrijdag ochtend moest ik nog werken Alex had gelukkig vrij.
Kids nog naar school en onze Annemiek moest ook de middag naar school
dus s`middags alles ingepakt klapper aangehaakt en Annemiek om kwart over 3 met klapper bij school op gepikt .
op naar Heusden .
via de autobahn we kwamen rond half 7 aan .
Alle andere klapper waren er al en die hadden ook de wagen al staan .
Wij als een echt team de klapper open geklapt bedjes opmaken tentje bouwen (kids zijn de deur uit .
En ondertussen een pannenkoek die door Anne-marie werden gebakken naar binnen werken .
Er waren picknick tafels en die waren al tegen elkaar geschoven
volgens Susan lijkt het dan op een boerenbruiloft  :J
Kids hadden elkaar al bij aankomst gevonden er was een leuke speeltuin dus we hebben de kids het hele weekend niet weer gezien .
Alex kreeg van modjes en leden een foto boek aangeboden over de klapweekenden de afgelopen jaren .
Helemaal toppie leuke foto`s (niet allemaal sommige foto`s wil je niet weer zien  :# )
Er werd druk gesproken over het forum, klapkarren ,campings etc en zo was het toch half 1 voor dat ik mijn bedje in kroop (er waren leden die het nog later hebben gemaakt )
volgende dag was dus iedereen fit  O0 na een kop koffie en nog een kop koffie en nog een kop koffie etc .
Richard was toen al lang weg met Rory Alex ,Jasper en Roan .Rory moest vlakbij voetballen .
wij werden door smsjes op de hoogte gehouden van de stand en bij ieder doelpunt hebben we gejuicht YHEEEEAAAAAA.
Rond 11  uur was iedereen wel uit bed en toen we hadden besloten om weg te gaan voor de boodschappen voor de bbq waren de mannen al weer thuis.
Wilma Rianne,Anne-marie ,Susan en ik hebben samen boodschappen gedaan bij de hoe kan het ook anders Albert heijn .
Het was weer gezellig met koffie ,thee en er was ook nog appelgebak en wat hadden we het zwaar  :#
s`middags samen salades vis champignons klaar gemaakt voor de bbq was allemaal weer goed gelukt
kids hebben de door Wilma bedachte Ren je rot gedaan .
En toen was het alweer 7 uur toen we gingen bbqen .
Heerlijk gegeten lekker zitten kletsen en als toetje hadden de kids marshmallows boven de vuurkorf .
rond half 2 lagen we op bed we hadden een loge en Jasper was gaan logeren .
om 2 uur werden we opgeschrikt door een windhoos.met regen en onweer.
Wij stonden met de kont naar de wind helaas hadden onze overburen minder geluk en moest er bij de holtkamper toch nog scheerlijnen worden gespannen
Na een half uurtje was het allemaal over en konden de meiden weer naar hun tentje lekker verder slapen.
s`morgens hadden we een engels ontbijt voor de liefhebbers en toen het grote afbreek festijn .
tegen 2 uur was iedereen weer droog ingeklapt en konden we op huis aan zo rond half 6 waren we moe maar voldaan weer thuis
En de kids riepen wanneer gaan we weer !!!
Helaas dat is pas volgend jaar maar we hebben er nu al zin in  :>
dit was het najaarsweekend van 2011
deze week word de klapkar naar de stalling gebracht op naar 2012 .

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Chrisje

Ik heb gisteren de keuken nog eens nagekeken en ik heb een witte koffiemok over.
Wie???

Miss BBQ

Niet van ons, wel een wit ontbijtbord (coppia op de achterzijde) vermist én een vork van amefa met een randje in het heft.

Verder in de aanbieding een niet al te grote plastic beker, geel/oranje van kleur en mat/glanzend gestreept. Wie is 'm kwijt?

muis

@ Miss BBQ, het is een gele Ikea beker

Ik mis geen kopje / beker

Alex

Nou eindelijk weer wat tijd gevonden.

Zo'n weekend is vermoeiend maar elke keer iets waar je lang van na geniet.
Echt een top afsluiter van het jaar met vrienden.
Sorry Richard neem het van de km terug want het was de moeite waard en zou het niet gemist willen hebben.

We konden jammer genoeg op vrijdag niet vroeg weg omdat Annemiek nog naar school moest.
Dus tussen de middag Annemiek met de auto naar school gebracht omdat we dan haar weer op konden halen met de vouwwagen er achter.
Haar klasgenootjes wouden haar niet geloven dat ze nog ging kamperen en er waren ouders die raar keken dat we  met de vouwwagen voor de school stonden. :P

Gelukkig kon ik de hele reis lekker door Duitsland tuffen en waren na ongeveer 3 uurtjes rijden op de camping aangekomen.
Snel begroeten en de boel opbouwen want tja voor je het weet is het donker.
Nog even snel de tent voor de kinderen opgezet maar Marcel viel het op dat dit bijna net zo lang duurt als de hele vouwwagen. :P
Je met er iets voor over hebben als de kinderen de deur uit willen.

En toen werd er geroepen wie wil er nog een pannenkoek????
Sjips bijna te laat maar gelukkig had Anne marie nog wat over voor ons top mijn dank is groot.
toen lekker nog lang zitten na praten over van alles en nog wat de vuurkorf aangestoken al met al was het alweer laat voordat we naar bed gingen.

Vrijdag had Richard Jasper al gevraagd of hij met hun mee ging om Rory te zien voetballen.
Nou hier was hij wel voor te porren.
Dus de zaterdag vroeg op en omdat ik toch altijd al vroeg ben dacht ik kom laat ik ook lekker meegaan.
Nou de Rory kan een mooi potje ballen tegenhouden e mede daardoor hebben ze gewonnen.
Toen we terug kwamen gingen de dames op jacht en 2 heren gingen voor de vis zorgen.
Ben ik even blij dat Anne marie hier niet op vertrouwd had en lekkere zalm had meegenomen.

De kinderen hadden Wilma weer eens zo gek gekregen voor een potje ren je rot wat hebben ze weer genoten ze.
En toen werd het ineens onrustig en stond Wilma voor me met een speech zo van 5 jaar en dank je wel enz.
Er werden 2 cadeautjes overhandigt pfffffffffffffff leuk en ik hou er al zo van om in de voorgrond te staan.
De eerste was mij ergste nachtmerrie mikado dit omdat ik mijn jamet van vroeger altijd een mikado wagen noemt met al die stokken.
Maar de 2de was echt top een fotoboek met foto's van alle voorgaande klapweekenden wat leuk zeg om al die kinderen te zien opgroeien en al de herinneringen die terug komen.
Zal hem meenemen op het volgende klapweekend.

Tja toen was het alweer voorbij Rianne maakte met anderen een engels ontbijt waar ik niet zo van hou maar heerlijk om te zien dat iedereen zijn steentje bijdraagt en er een groot feest van maakt.

al met al een top weekend die ik gelukkig niet heb gemist en kijk alweer uit naar hemelvaart 2012 waar we de eerste voorbereidingen alweer hebben gedaan.
En jongens weet je wat????????????
Het was een top idee 5 jaar geleden een forum opzetten met vrienden.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

sannie75

Beetje laat maar doordat ik(af en toe) last heb van digibeet zijn heeft Göran een album gemaakt en daar een paar van onze foto's ingezet. Ze zijn niet allemaal helemaal scherp maar toch wel leuk om te zien denk ik!

http://www.mijnalbum.nl/Album=4PTSPRME

Miss BBQ

Leuke foto's, goeie sfeerimpressie.
De weemoed slaat toe.

Richard is nu met Rory de klapper naar de winterstalling brengen....... zucht.

Hij komt er weer uit 1 week vóór Pasen 2012 weer uit (hopelijk Pasen dan net zo mooi als Pasen 2011).
Dag VW, tot volgend jaar  ;( :zw :zw

muis

Klavertjes

Heerlijk om terug te kijken (ik moet nog), eerst Engeland!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Richard

Klavertjes

Tja heb 'n kleine foto-achterstand (ahum ben nog bezig met m'n fotoboek van Frankrijk vorig jaar), dus ook online niet alles up to date...

M'n mannetje is ook zo lekker veel thuis 's- avonds en in 't weekend nu en dat ben ik niet gewend, dan zit ik normaal vaak achter de pc met fotoboeken en dergelijke!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)