Holtkamper (kyte) meeting

Gestart door spikehome, juni 25, 2013, 11:17:36 AM

Vorige topic - Volgende topic

GJT

Het lijkt wisselvallig te worden volgende week... vrijdag is het waarschijnlijk pas met enige zekerheid te zeggen...

spikehome

Citaat van: GJT op september 07, 2013, 10:11:22 AM
Het lijkt wisselvallig te worden volgende week... vrijdag is het waarschijnlijk pas met enige zekerheid te zeggen...
idd FF afwachten het weer is toch niet verder dan 1 a 2 dagen te voorspellen.

Rob Moerkerken

Wij beslissen pas op de zaterdagavond na het weerbericht van het acht uur journaal.
En zelfs dan kunnen we nog op zondagmorgen hier anders over denken......

GertjanA

Wij ook, maar moeten de Kyte wel al zaterdag uit de stalling ophalen. We zien het wel.

Rob Moerkerken

weeronline geeft nu voor af zondag het weer een acht!
Als ik nu naar buiten kijk kan ik me dat nauwelijks voorstellen.............

spikehome

GJT

Ik zal hem er wat eerder neerzetten.. kan hij mooi schoonregenen..

Het weer lijkt redelijk komend weekend. KNMI is nog wat behouden. Bij Weeronline lijkt het nu goed. Het blijft echter afwachten..

Rob Moerkerken

Weeronline geeft 80% regen voor as zondag.
Ben bang dat het niets gaat worden.......jammer tocn nog maar even afwachten

spikehome

Lien

Ze hebben het zo vaak fout  :P hopelijk nu ook.

abbes008

Ze hebben het inderdaad heel vaak mis. Afgelopen zouden we gaan kamperen omdat het rond de 30 graden zou worden, zei men vorige week. Nou hoe dichter bij het weekend, hoe slechter de voorspellingen werden. Helaas kwamen deze ook uit. Niet gekampeerd dus. Nu maar hopen op andersom.
Groeten,

Erik

GJT

Het lijkt aardig nat te worden. KNMI en Weeronline zijn weinig positief  :N ... hopen dat ze er flink naast zitten.

spikehome

Zou erg jammer zijn als het niet doorgaat.
Anders kleine herkansing de 22ste

Mustang

onze vouwwagen staat nog thuis op de oprit. Dus voor ons is het vrij gemakkelijk te komen. Maar wat zou het leuk zijn als het 1 dagje droog is. Ben die regen alweer zo vreselijk zat :ca
Vorig weekend nog weggeweest en toen viel de zondag erg mee, hopelijk nu weer!

Familie.Pasmans

Tja welke weersite geloof je: weeronline of buienradar. Van die twee is buienradar nog het meest positief. Heel lekker wordt het weer zeker niet. Bovendien vragen wij ons af hoe het veld erbij ligt na al dat water. Wij haken voor de 15e af. De 22e staat ook geblokt in de agenda en dat laten we voorlopig zo staan. Als het weer de 22e meewerkt, kunnen we altijd nog gaan.