Holtkamper (kyte) meeting

Gestart door spikehome, juni 25, 2013, 11:17:36 AM

Vorige topic - Volgende topic

fredklap

Geweldig leuk. Helaas dit topic te laat gezien waardoor we niet meer konden vandaag ivm andere afspraken anders hadden wij onze Aero er graag tussen gezet. Zo te zien hebben we een hoop lol gemist.

GJT

Mijn buurman (Timpie??, ben er niet meer zeker van) vroeg me naar de haringen die ik gebruik:

Hier zijn ze inder andere verkrijgbaar. Kost een paar centen maar gaan je leven lang mee.

http://www.henkkoster.nl/JRC-Heavy-Duty-Peg-Set

Zoekterm google: "JRC heavy duty tentharingen" of "JRC heavy duty peg set" (ik heb het ook niet verzonnen..)

Frankie

Citaat van: Alex op september 15, 2013, 07:05:17 PMNee hier heb ik voor gezorgd. :P
Had nog leuke Holtkamper promotie spullen liggen en heb die uitgedeeld.
Sow héé Alex. Bijklussen met een part time baan bij Holtkamper? :P ;) :#

Mieke

Wat een kapitaal stond daar bij elkaar zeg ;) ziet er super leuk uit

Spijtig dat ik vandaag moest werken, spijtig dat het toch een beetje ver uit mijn buurt was ik had het wel eens graag van dichtbij gezien.

Alex

Citaat van: Frankie op september 15, 2013, 07:20:30 PM
Sow héé Alex. Bijklussen met een part time baan bij Holtkamper? :P ;) :#
Je weet toch niks te gek voor een sponsor. ;)
Die jongens hadden het te druk.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

prutsky

Weliswaar nog zonder Cocoon en maar even tijd, maar wel erg genoten. Leuk om zoveel mooie klapkarren bij elkaar te zien :)

Photo 15-09-13 10 42 49

Frankie

abbes008

Wie stond er rechts van ons? Degene met de kindertent om de luifelstok heen?
Groeten,

Erik

jari

Citaat van: prutsky op september 15, 2013, 07:30:36 PM
Weliswaar nog zonder Cocoon en maar even tijd, maar wel erg genoten. Leuk om zoveel mooie klapkarren bij elkaar te zien :)

Mag ik je vragen hoe ik deze foto kan opslaan?? Of zou je mij een kopie van het originele willen sturen?? Ik zou hem dol graag willen opslaan bij mijn foto's
Jevipro

Alex

Citaat van: jari op september 15, 2013, 07:52:33 PM
Mag ik je vragen hoe ik deze foto kan opslaan?? Of zou je mij een kopie van het originele willen sturen?? Ik zou hem dol graag willen opslaan bij mijn foto's
http://farm4.staticflickr.com/3757/9761583005_1a3804f502_o_d.jpg
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Mustang

Citaat van: fredklap op september 15, 2013, 07:06:10 PM
Geweldig leuk. Helaas dit topic te laat gezien waardoor we niet meer konden vandaag ivm andere afspraken anders hadden wij onze Aero er graag tussen gezet. Zo te zien hebben we een hoop lol gemist.

Idd jammer (want het was erg leuk), ben ook benieuwd naar ervaringen van Aero gebruikers. Misschien over een paar jaar een veldje erbij met Aero's?  :J

fredklap

timpie

@ abbes, ik weet hun forum naam niet meer, hadden zich ook niet aangemeld,
Misschien weet Lien het , ik weet wel dat ze uit Amersfoort kwamen

mars

Citaat van: Mustang op september 15, 2013, 05:30:24 PM
hahahahahaha wilde net de foto van de ultra-gepatenteerde MMTTT plaatsen. En...... alle verlichting werkte ook echt!!!!  :>

De Holtkamper MTT RT...........RoadTrain  :#