Holtkamper (kyte) meeting

Gestart door spikehome, juni 25, 2013, 11:17:36 AM

Vorige topic - Volgende topic

GJT

Zondag net tussen twee storingen in. In de nacht en vroege morgen mogelijk nog wat neerslag. Verder lijkt het mee te vallen. Zaterdag avond beslis ik pas.. We houden moed!
Ik neem mijn standaard worteldoek in ieder geval mee. Dan wordt er verder niets nat/vies.

Rob Moerkerken

De verwachtingen voor as zondag zijn dusdanig dat ik besloten heb de vouwwagen vandaag definitief naar de stalling te brengen.
Het probleem is dat als we zondag een buitje krijgen de tent die dag niet meer droog zal worden, terwijl die nu mooi kurkdroog is.
En de verwachting voor de dagen erna is ook niet best zodat er ook geen kans bestaat om de tent de dagen erna te drogen.
Dit betekend dus dat we as zondag niet zullen komen, jammer maar ja het weer werkt niet echt mee de laatste tijd.

spikehome

Citaat van: Rob Moerkerken op september 13, 2013, 11:32:53 AM
De verwachtingen voor as zondag zijn dusdanig dat ik besloten heb de vouwwagen vandaag definitief naar de stalling te brengen.
Het probleem is dat als we zondag een buitje krijgen de tent die dag niet meer droog zal worden, terwijl die nu mooi kurkdroog is.
En de verwachting voor de dagen erna is ook niet best zodat er ook geen kans bestaat om de tent de dagen erna te drogen.
Dit betekend dus dat we as zondag niet zullen komen, jammer maar ja het weer werkt niet echt mee de laatste tijd.
Tja jammer als je niet komt.
mijne staat al in de stalling en ga (als het doorgaat) zaterdag ophalen.
Het weer ziet er minder uit (nog) echter zaterdag middag en zondag ochtend wel droog.
Buienradar app gewoon mee en buien alarm in een 1/2 uurtje zit alles dicht en droog.

timpie

Hier ook twijfelachtig , wij kunnen nog op het laatste moment beslissen .
Dochter had er heel veel zin in en wij ook !!,maar ook voor ons is het lastig als hij nat geregend is om hem te laten drogen .
In iedergeval hebben we de 22e nu ook geblokt.

spikehome

Citaat van: timpie op september 13, 2013, 11:37:20 AM
Hier ook twijfelachtig , wij kunnen nog op het laatste moment beslissen .
Dochter had er heel veel zin in en wij ook !!,maar ook voor ons is het lastig als hij nat geregend is om hem te laten drogen .
In iedergeval hebben we de 22e nu ook geblokt.
idd anders hopelijk 22ste al komt die datum wel minder uit voor ons.

abbes008

Zoals het er nu uitziet op Liveweer blijft het zondag tussen 8 en 20 uur volledig droog. Zonnetje erbij en 17 graden.
Groeten,

Erik

jari

Citaat van: abbes008 op september 13, 2013, 11:48:00 AM
Zoals het er nu uitziet op Liveweer blijft het zondag tussen 8 en 20 uur volledig droog. Zonnetje erbij en 17 graden.

yeeeeeeeeh daar doe ik het voor. oke iets warmer had wel gemogen maar goed.... we mogen niet mopperen als het maar droog blijft
Jevipro

GJT

Lijkt steeds beter voor zondag. We gaan ervoor!  :K

timpie

Problemen dat het veld vol staat is er in iedergeval niet.
Behalve dan gekke holtkamper liefhebbers, zul je denk ik geen andere tenten / vouwwagens trailers tegen komen.

jari

Citaat van: timpie op september 13, 2013, 12:04:38 PM
Problemen dat het veld vol staat is er in iedergeval niet.
Behalve dan gekke holtkamper liefhebbers, zul je denk ik geen andere tenten / vouwwagens trailers tegen komen.

Nou..... dat zou ik als ik jou was niet te hard zeggen hoor. Ik weet dat het niet vol zal staan maar er zullen vast meer kampeerliefhebbers daar komen als het droog is.
Jevipro

GertjanA

De onze blijft ook in de stalling. Wij hebben geen mogelijkheid om hem te laten drogen, en de stalling ook niet, helaas. Maarrr als er wel mensen gaan, komen we waarschijnlijk wel even kijken!

Mustang

Tot nu toe lijkt het mee te vallen met het weer as zondag. Wij zijn nog steeds van plan te komen hoor.

Lien

Net het weer gezien. Lijkt mooi te worden. De ochtend volop zon en de middag iets meer bewolking maar wel droog. Wij gaan er ook voor  :). Zoals het nu staat. En de wagen hoeft niet de hele tijd open te blijven staan misschien zijn er mensen die een partytent mee kunnen nemen mocht er toch een buitje vallen zitten we toch nog droog. 

spikehome

Citaat van: GertjanA op september 13, 2013, 06:21:46 PM
De onze blijft ook in de stalling. Wij hebben geen mogelijkheid om hem te laten drogen, en de stalling ook niet, helaas. Maarrr als er wel mensen gaan, komen we waarschijnlijk wel even kijken!
wij hebben ook geen mogelijkheid om te drogen.
Maar als het droog is dan gaan we er voor.
Desnoods rond de middag weer dicht voor de zekerheid.
Met buienalarm kan je aardig precies zien wanneer het gaat regenen.

Lien

Citaat van: spikehome op september 13, 2013, 10:20:09 PM
Met buienalarm kan je aardig precies zien wanneer het gaat regenen.
Juist helemaal mee eens  :)