Franse Tolwegen

Gestart door klapkoare, februari 08, 2014, 12:40:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yella

Rekening per mail heb ik nog niet gezien. Maar kan ook geen Frans, kan zijn dat ik het heb weggeklikt. In ieder geval is er al wel een bedrag afgeschreven van de heenreis. Terugreis was in augustus, zal in september wel volgen. want ze zijn niet heel snel met het afboeken. 16 augustus pas een afboeking van de ritten van 17 en 20 juli. Maar nogmaals, lekker gemakkelijk en snel doorrijden als er niet iemand met een vrachtauto in de weg staat, of een NL er met vouwwagen dwars voor de T30 tolpoortjes staat omdat ze ter plekke tot de ontdekking komen dat ze er niet door kunnen en denken zo in de naastliggende rij aan te kunnen sluiten/voordringen.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Mieke

Hier ook begin augustus mail gekregen dat je op je acount je rekening beschikbaar is van juli. Daar zie je dan je huidige rekenig en ook voorbije rekeningen. Zo zag ik dat ik voor mijn badge en een extra houdertje dat ik bijgevraagd had in totaal maar 2,5 euro heb betaald. Alleen de verzendkosten dus, ik heb dus besteld via het Belgische Touring, tegenhanger van jullie Anwb. Nu pas zijn de ritten van juli van onze rekening gegaan. Dik tevreden van de badge :>

Yella

Via de ANWB zaten er al 2 houdertjes bij de badge in het pakket. Rekening had ik online ook al bekeken, trajecten klopten.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Mieke

Yella ik betaalde voor de badge en de houdertjes samen slechts 2,5 euro in het totaal mooi thuis geleverd.

Yella

Citaat van: Mieke op augustus 23, 2014, 01:37:19 PM
Yella ik betaalde voor de badge en de houdertjes samen slechts 2,5 euro in het totaal mooi thuis geleverd.
Kan altijd nog goedkoper dus.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Paulvh

Citaat van: Mieke op augustus 23, 2014, 01:37:19 PM
Yella ik betaalde voor de badge en de houdertjes samen slechts 2,5 euro in het totaal mooi thuis geleverd.
Tja en maar zeuren dat die Hollanders zuinig zijn.  :)


Stiebe

Heeft er al iemand ervaring met een niet werkende (lege batterijen) tol-badge of het vervangen van de tol-badge?
De tolbadge zou zo'n 4-5 op de batterij moeten werken. Wij gaan dit jaar voor de 4e keer gebruik maken van de tol-badge. Wordt spannend bij het eerste poortje ;-)
Begonnen met een klein tentje, toen een bungalowtent, vervolgens een Tago Super Comfort, even afgedwaald naar een Adria 435PH, daarna een nieuwe Cabanon Malawi 2.0, en op dit moment een nieuwe Campooz Lazy Jack 2020 Camping/Trekking.

Yella

Citaat van: Stiebe op mei 31, 2017, 10:57:10 AM
Heeft er al iemand ervaring met een niet werkende (lege batterijen) tol-badge of het vervangen van de tol-badge?
De tolbadge zou zo'n 4-5 op de batterij moeten werken. Wij gaan dit jaar voor de 4e keer gebruik maken van de tol-badge. Wordt spannend bij het eerste poortje ;-)
Helaas. Wij hebben de tolbadge 2 jaar gebruikt. En ligt nu in de la omdat we andere bestemming hebben. Maar zeer nuttig geweest.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Paulvh

Niks spannends hoor, ik probeer eerst de tolpoortjes waarbij je zowel met de badge als creditcard doorheen kan. Doet de badge het niet dan trek ik een kaartje. En zal dan de badge  zsm omwisselen.

Drikusniet

Citaat van: Yella op mei 31, 2017, 12:57:04 PM
Helaas. Wij hebben de tolbadge 2 jaar gebruikt. En ligt nu in de la omdat we andere bestemming hebben. Maar zeer nuttig geweest.
Je krijgt dan wel een rekening voor het niet gebruiken. Je kunt hem beter weer inleveren, dan betaal je maar 1x.

Theu

Da's afhankelijk van het "abonnement" dat je hebt. Wij betalen enkel voor de maanden dat we hem daadwerkelijk gebruiken.


Proud owner of a Combi Camp Flexi T&T

Drikusniet

Ja, maar als je hem meer als ong. een jaar niet hebt gebruikt betaal je dan een vergoeding voor het niet gebruiken. Staat in de kleine lettertjes. :-(

PenH

Hier ligt ie ook al een paar jaar in de la. Na gebruik nooit meer een rekening van gezien hoor, maar er zijn inderdaad verschillende aanbieders. Wij hebben een APPR badge. Ik dacht dat je bij de grotere tolstations de badge kan omruilen als deze het niet meer doet. Wat ook kan is online een nieuwe aanvragen, geen idee of daar kosten aan verbonden zijn.

Gewoon proberen of het nog werkt. Zo niet pak je een kaartje en ruil je 'm onderweg ergens om.

Yella

Citaat van: Drikusniet op mei 31, 2017, 11:04:28 PM
Je krijgt dan wel een rekening voor het niet gebruiken. Je kunt hem beter weer inleveren, dan betaal je maar 1x.
Nee hoor. Afgelopen jaar niet gebruikt en geen rekening of afschrijving gezien. Betaalden alleen iets per maand dat we het ding gebruikten. + uiteraard de tol. En in tijd al bijna 2 jaar niet actief geweest.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.