Het grote klapweekend 2015 meedenk topic.

Gestart door Alex, mei 25, 2014, 09:44:45 AM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Ja dat terug mailen verschilt enorm. Je kunt je ook afvragen of ze je heel graag willen als ze niet reageren maar voor zover ik nu heb gezien zijn er ook hele positie reacties :J :J

Bonny

En sommige campings bellen ons na aanleiding van de mail .
Die hebben dan vaak veel interesse .
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

muis

Yolanda

KenJo

Wij mailen vooraf ook naar campings om te vragen of ze nog plek hebben. Bellen kost meer in t buitenland en als er niet opgenomen wordt heb je nog niks. Mail kan beantwoord worden als daar tijd voor is dus ook makkelijker voor de camping lijkt me
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

olaf

Citaat van: KenJo op juli 14, 2014, 12:13:27 PM
Wij mailen vooraf ook naar campings om te vragen of ze nog plek hebben. Bellen kost meer in t buitenland en als er niet opgenomen wordt heb je nog niks. Mail kan beantwoord worden als daar tijd voor is dus ook makkelijker voor de camping lijkt me
We dwalen met mailen als onderwerp wel een beetje  :off
Ik heb vorig jaar heb ik een 5 tal campings gemaild 2 hebben er geregeerd op mijn nette Duits geschreven e-mail.
1 camping heb ik nog gebeld en ik kreeg een heel kort antwoord. Het leek wel of ik de vraag niet mocht stellen.  :(
Toch wel jammer.  :( :(
The need for the many outweigh the needs of the few

Alex

Zo de camping is geregeld.
Iedereen bedankt voor het meedenken en tot de meedenk topic 2016. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yolanda

Spannend! Met een beetje mazzel zijn we erbij, de kinderen hebben er al zin in.  :)

Marjootje

okey, is dit het klapweekend van volgend voorjaar?

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Marjootje

Alex

Nee is voor iedereen net als alle andere meetings zoals bv het najaars weekend.
http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=14408.0

En ook gaan we deze winter weer een winterbijeenkomst proberen te organiseren.

Marjootje

al gelezen  :), als het weer zo aanhoud zijn we erbij volgend weekend, al is het pas zaterdag. en het voorjaarsweekend is caming geregeld, mag ik alvast vragen waar de reis heen gaat?

Alex

Marjootje