Het grote klapweekend 2015 meedenk topic.

Gestart door Alex, mei 25, 2014, 09:44:45 AM

Vorige topic - Volgende topic

Frankie

Citaat van: danny060473 op juni 06, 2014, 06:08:12 PM
Najaarsweekend?
Zou kunnen, maar daarvoor wordt vziw  i.v.m. de reisafstand vs de kortere duur meestal een camping met een wat centralere ligging genomen.

Bovendien zijn vanwege het in de regel veel kleinere aantal deelnemers (en dus minder eisen t.a.v. grootte van veld(en) ) voor het najaarsweekend veel meer campings geschikt.

danny060473

Citaat van: Frankie op juni 06, 2014, 06:47:20 PM
Zou kunnen, maar daarvoor wordt vziw  i.v.m. de reisafstand vs de kortere duur meestal een camping met een wat centralere ligging genomen.

Bovendien zijn vanwege het in de regel veel kleinere aantal deelnemers (en dus minder eisen t.a.v. grootte van veld(en) ) voor het najaarsweekend veel meer campings geschikt.

Helaas, ik wist ook niet dat ze ieder jaar volstonden. Nouja we gaan weer verder met ideetjes opdoen

Alex

Hmmmm er word niet erg snel geantwoord door de voorgestelde campings.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Frankie

Citaat van: Alex op juni 10, 2014, 09:44:20 PMHmmmm er word niet erg snel geantwoord door de voorgestelde campings.
Belletje?

Yolanda

Bonny

Kien

Volgens mij al een keer genoemd, voor het voorjaarsweekend weet ik niet of de camping geschikt is, maar misschien voor het najaars weekend. De mosterdpot in castricum, niet heel veel vertier maar de Merwede en de omgeving zijn super..

Yolanda

Taan

Citaat van: Kien op juni 10, 2014, 10:42:02 PM
Volgens mij al een keer genoemd, voor het voorjaarsweekend weet ik niet of de camping geschikt is, maar misschien voor het najaars weekend. De mosterdpot in castricum, niet heel veel vertier maar de Merwede en de omgeving zijn super..

De Merwede en Castricum liggen nogal een stukje uit elkaar. Je bedoelt denk ik Woudrichem.

cewi

Alex

Kijk kun je gelijk even kijken of het iets is voor ons.
Vergeet niet even foto's te maken. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Bonny

Citaat van: cewi op juni 11, 2014, 06:23:25 PM
Over 2 weken zijn wij daar ivm het waterpolokamp van de kinderen. Zal eens even kijken dan

En de toiletgebouwen en de ruin te van de plekken etc etc .

Moet ik je check list sturen  :#

Alex

Hij mag wel oppassen anders komen we naast hem staan. :P

cewi

Citaat van: Bonny op juni 11, 2014, 09:10:06 PM
En de toiletgebouwen en de ruin te van de plekken etc etc .

Moet ik je check list sturen  :#

Laat de checklist maar komen! Alex mag gewoon naast ons komen staan, heeft ie zeker een goede ondergrond voor zijn klapper :P