Het grote klapweekend 2015 meedenk topic.

Gestart door Alex, mei 25, 2014, 09:44:45 AM

Vorige topic - Volgende topic

Paulvh

Citaat van: Frankie op juni 22, 2014, 07:35:02 PM
Het idee was om, na grofweg noordoost Nederlad van de vorige keren, het nu meer te zoeken in zuid/zuidoost Nederland, opdat deze keer de leden uit Zeeland, Brabant, Limburg en Zuid-Holland (en uiteraard de Vlaamse leden) wat minder kilometers hoeven te maken. :)
De min of meerder te maken km's is voor mij geen issue. Maar je komt nu op plaatsen waar je anders niet zo snel komt en wat is nu leuker om met een leuke groep mensen samen je passie kamperen te beleven

Frankie

Citaat van: Paulvh op juni 22, 2014, 07:43:16 PM
De min of meerder te maken km's is voor mij geen issue.
Dat is het gezien de wat langere duur van het voorjaarsweekend voor de meeste mensen op zich ook niet, maar het is toch aardig als over de jaren de lasten (in reis-uren en kilometers = liters benzine, dus ook kosten) een beetje gelijkelijk verdeeld worden over de leden uit de verschillende windstreken. :)

bensi

Citaat van: Frankie op juni 22, 2014, 07:35:02 PM
Het idee was om, na grofweg noordoost Nederlad van de vorige keren, het nu meer te zoeken in zuid/zuidoost Nederland, opdat deze keer de leden uit Zeeland, Brabant, Limburg en Zuid-Holland (en uiteraard de Vlaamse leden) wat minder kilometers hoeven te maken. :)
Ik vind het prima hoor, maar ik gooi er alleen een leuke,voordelige camping bij in.Het maakt mij niet uit welk deel van Nederland we heen gaan als ik aan  een voorjaarsweekend wil deelnemen. Het gaat dan, zoals Paul ook zegt, om het kamperen met een leuke groep mensen met dezelfde passie     :)
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Frankie

Citaat van: bensi op juni 22, 2014, 08:37:37 PMHet maakt mij niet uit welk deel van Nederland we heen gaan als ik aan  een voorjaarsweekend wil deelnemen.
Dat snap ik. Maar niet voor iedereen maakt het niks uit. In die zin dat elke keer ver moeten rijden (zoals dat voor de Zeeuwen, Vlamingen en Limburgers al snel het geval is) toch niet echt leuk is.

Voor mij maakt de prijs ook helemaal niks uit. Als het 250 Euro kost, kom ik ook. En komend uit Utrecht maakt mij de locatie ook al niet uit. Maar de crux is: het gaat niet om mij. :)

bensi

Citaat van: Frankie op juni 22, 2014, 09:27:24 PM
Voor mij maakt de prijs ook helemaal niks uit. Als het 250 Euro kost, kom ik ook. En komend uit Utrecht maakt mij de locatie ook al niet uit. Maar de crux is: het gaat niet om mij. :)
Prijs maakt voor mij wel degelijk wat uit,het is een erg luxe situatie als je dat soort uitspraken kunt doen (wat ik je trouwens van harte gun   :)  )

Citaat van: Frankie op juni 22, 2014, 09:27:24 PM
Dat snap ik. Maar niet voor iedereen maakt het niks uit. In die zin dat elke keer ver moeten rijden (zoals dat voor de Zeeuwen, Vlamingen en Limburgers al snel het geval is) toch niet echt leuk is.
Ben ik ook wel met je eens hoor, alhoewel het item afstand ookmaar betrekkelijk is.

Harfsen is bijvoorbeeld vanuit:
A'dam - 113 km
Alkmaar- 148 km
Maastricht - 211 km
Leeuwarden - 154 km

Valt dus allemaal wel mee. Ga je daarentegen naar Maastricht met het weekend, dat is vanuit:
Alkmaar - 254 km
Leeuwarden - 324km

Dus .............    :P

Maar nogmaals,hetmaakt mij niet uit,ik vind Limburg ook prachtig    :J
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country

Frankie

Citaat van: bensi op juni 22, 2014, 09:56:56 PM
Prijs maakt voor mij wel degelijk wat uit,het is een erg luxe situatie als je dat soort uitspraken kunt doen (wat ik je trouwens van harte gun   :)  )
Dat is niet het punt. Het ging mij niet om het bedrag. Het gaat om het 'rekening houden met'. En voor wat betreft de kilometers het evenredig verdelen door de jaren heen.

Citaat van: bensi op juni 22, 2014, 09:56:56 PMGa je daarentegen naar Maastricht met het weekend, dat is vanuit:
Alkmaar - 254 km
Leeuwarden - 324km

Dus .............    :P
Dus heeft iemand uit Maastricht of Middelburg of Vlaanderen voor de voorjaarsweekeinden tot nu toe steevast verder moeten rijden dan iemand uit Leeuwarden of Zwolle of Amsterdam. Want het gaat niet om jouw voorstel als vergelijkingsmateriaal, maar om de tot nu toe gehouden weekenden als vergelijkingsmateriaal.

En los daarvan is het natuurlijk gewoon leuk om eens te variëren qua omgeving. Variatie van spijs doet tenslotte...

bensi

Citaat van: Frankie op juni 22, 2014, 10:48:12 PM
Dat is niet het punt. Het ging mij niet om het bedrag. Het gaat om het 'rekening houden met'. En voor wat betreft de kilometers het evenredig verdelen door de jaren heen.
Dus heeft iemand uit Maastricht of Middelburg of Vlaanderen voor de voorjaarsweekeinden tot nu toe steevast verder moeten rijden dan iemand uit Leeuwarden of Zwolle of Amsterdam. Want het gaat niet om jouw voorstel als vergelijkingsmateriaal, maar om de tot nu toe gehouden weekenden als vergelijkingsmateriaal.

En los daarvan is het natuurlijk gewoon leuk om eens te variëren qua omgeving. Variatie van spijs doet tenslotte...
OK,  heb je ook wel weer gelijk in   ::)     :H

Ik wacht dus maar geduldig af waar het volgend jaar gaat plaatsvinden   :)

olaf

Citaat van: Frankie op juni 22, 2014, 10:48:12 PM
Helemaal mee eens.
Ik weet niet of het al eens geopperd is maar een polletje welke provincie?
The need for the many outweigh the needs of the few

Frankie

Citaat van: olaf73 op juni 23, 2014, 11:18:19 PMIk weet niet of het al eens geopperd is maar een polletje welke provincie?
Is niet verstandig. Het zal al moeilijk genoeg zijn om in de zuidwestelijke en zuidelijke provincies gezamenlijk een camping te vinden. Dan is het niet handig om het zoekgebied bij voorbaat al te verkleinen.

olaf

Citaat van: Frankie op juni 23, 2014, 11:26:56 PM
Is niet verstandig. Het zal al moeilijk genoeg zijn om in de zuidwestelijke en zuidelijke provincies gezamenlijk een camping te vinden. Dan is het niet handig om het zoekgebied bij voorbaat al te verkleinen.
is natuurlijk ook een oplossing
The need for the many outweigh the needs of the few

Paulvh

Ach elke provincie heeft zo zijn charme. Wat mij betreft is het nu "nood"zaak eerst maar meerdere campings te vinden tegen een redelijk tarief. En wellicht met flexibelere uitbreidingsmogelijkheden zodat iedereen die mee wil ook echt mee kan. En dan maar een poll houden welke camping het wordt.

danny060473

Is deze iets? www.dequack.nl . Ook weer in hellevoetsluis, sorry. Heb niet geinformeerd oid, gewoon even een opiniepeiling.

Frankie

Zou zomaar kunnen. Ziet er niet slecht uit en vraagt niet de hoofdprijs. Hoeven ze alleen maar bereid te zijn de plaatsen van de vw club en anderen als 2 clusters 'naar elkaar toe' te boeken.
Maar goed, ik heb hier geen rol of stem in.

bosi

Citaat van: Frankie op juni 24, 2014, 12:48:03 AM
Zou zomaar kunnen. Ziet er niet slecht uit en vraagt niet de hoofdprijs. Hoeven ze alleen maar bereid te zijn de plaatsen van de vw club en anderen als 2 clusters 'naar elkaar toe' te boeken.
Maar goed, ik heb hier geen rol of stem in.

+1 van Bosi, ziet er goed uit

Yolanda

+ 1, geen ervaring mee, maar ziet er leuk uit