Wachten op service afspraak...

Gestart door GertjanA, september 13, 2014, 07:27:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

EdwinMerks


Citaat van: Yella op september 20, 2014, 05:10:22 PM
Gewoon blijven volhouden en zien de service afdeling zelf te pakken te krijgen. Dan wordt het gewoon goed geregeld. Want de dame die je als eerste aan de lijn krijgt, daar geef ik niet zo veel voor en ik zal me er hier verder ook niet over uitlaten.

Maar dan is het gewoon jammer dat zij de eerste "ervaring" is als je belt. Ik heb overigens een mailtje gestuurd naar Holtkamper en ze naar dit draadje verwezen.
Binnen een dag reactie. Het serviceaspect verdiend inderdaad aandacht en men is hier mee bezig (volgens Holtkamper). Prima om te horen dat het inderdaad aandacht heeft!

Yella

Citaat van: EdwinMerks op september 20, 2014, 05:15:41 PM
Maar dan is het gewoon jammer dat zij de eerste "ervaring" is als je belt. Ik heb overigens een mailtje gestuurd naar Holtkamper en ze naar dit draadje verwezen.
Binnen een dag reactie. Het serviceaspect verdiend inderdaad aandacht en men is hier mee bezig (volgens Holtkamper). Prima om te horen dat het inderdaad aandacht heeft!
Ik begrijp ook niet zo goed hoe die dame daar als eerste indruk is terecht gekomen. Heb vaker naar HK gebeld en altijd krijg je die dame en krijg je de indruk dat ze het voor de eerste keer doet. Ik neem aan dat HK serieus genoeg met zijn klanten om zal gaan. Maar een niet geinteresseerd figuur aan de telefoon kan heel veel stuk maken.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

EdwinMerks

Hopenlijk lezen ze dit, dan kunnen ze maatrgelen nemen. Zo te horen is dat wel nodig.

GertjanA

Dan hoop ik dat ze ook binnenkort met mij kontakt opnemen. Service en PR zijn 2 verschillende dingen..

Yella

Citaat van: GertjanA op september 21, 2014, 12:13:04 AM
Dan hoop ik dat ze ook binnenkort met mij kontakt opnemen. Service en PR zijn 2 verschillende dingen..
Ik denk dat je beter zelf de vinger aan de pols kunt houden en zelf het initiatief nemen.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

prutsky


Yella

www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

KlapJoeri

The cold never bothered me anyway.....

olaf

Citaat van: Yella op september 21, 2014, 08:38:30 AM
Ik denk dat je beter zelf de vinger aan de pols kunt houden en zelf het initiatief nemen.
Is helaas vaker zo tegenwoordig, ik probeer dat zelf wel naar mijn klanten toe.
De klant op de hoogte houden van eventuele voortgang is heel belangrijk.

Maar is niet aan iedereen besteed
The need for the many outweigh the needs of the few

Yella

Citaat van: olaf73 op oktober 08, 2014, 07:36:22 PM
Is helaas vaker zo tegenwoordig, ik probeer dat zelf wel naar mijn klanten toe.
De klant op de hoogte houden van eventuele voortgang is heel belangrijk.

Maar is niet aan iedereen besteed
Helaas is niet iedereen even betrokken bij zijn/haar werk of werkgever. Maar er wordt vergeten dat als het bedrijf minder gaat het je zelf ook raakt op den duur.
Dus gewoon bellen tot het is gelukt.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

GertjanA

Zelf gebeld dinsdagmiddag. Gesproken met Pim. Druk druk druk, Dusseldorf, nu weer beurs in Utrecht (geloof ik).
"We maken een jaarplanning, afhankelijk van de vragen en problemen, u wordt binnen afzienbare tijd gebeld".

Achteraf vraag ik me dan af hoe ze dat dan doen? Stel dat iemand anders een servicebeurt aanvraagt, met scheuren in de tent? Moet die dan ook zo lang wachten? Zou je dan bij door blijven bellen ineens wel een datum krijgen? Duurt het maken van een planning dan echt zo lang? Als je een jaar plant, dan zie je toch snel wanneer er tijd is om de door mij gevraagde onderhoud te doen?

Volgende week maar weer bellen.....

prutsky

Er lijkt iets mis te zijn gegaan bij mijn eerdere reactie...

Wij zijn begin 2015 pas aan de beurt ::)

In het najaar veel service aanvragen gehad, terwijl ik augustus nog best wel zomer vind. Zo lang wachten voor een gevalletje garantie (losgetrilde busje onder koelbox) is best bijzonder...

TrailerFan

Wij wachten inmiddels ook al 2,5 week op een reactie.
Morgen zelf maar eens gaan bellen.

EdwinMerks

Ik heb vorige week reactie gehad op een mail van augustus ;-)

olaf

Citaat van: EdwinMerks op oktober 13, 2014, 06:00:26 PM
Ik heb vorige week reactie gehad op een mail van augustus ;-)
Das wel snel, maar ja, de beurs he druk druk :#
The need for the many outweigh the needs of the few