Wachten op service afspraak...

Gestart door GertjanA, september 13, 2014, 07:27:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

GertjanA

Nou, druk druk... Mijn eerste mail is van 2 september (2014).. Zoals gezegd, vorige week gebeld, binnen ' afzienbare'  tijd zou ik gebeld worden.
Rustig als ik ben  ::) wacht ik tot volgende week voor ik weer ga bellen...

GertjanA

Door drukte kwam het er niet van, maar kijk wat ik vandaag in de mail had. Beter laat dan helemaal niet...

Geachte heer/mevrouw,
Wij danken u voor uw mail.
Uw serviceaanvraag hebben wij in goede orde ontvangen. In dit najaar hebben wij een overweldigende hoeveelheid serviceaanmeldingen gehad. Deze worden opgenomen in de serviceplanning en behandeld naar volgorde van binnenkomst. Wij werken op dit moment aan deze planning die in elk geval al tot de jaarwisseling is volgeboekt. U word waarschijnlijk in het vroege voorjaar van 2015 uitgenodigd. Er volgt binnenkort een indicatie van de periode waarin u bent ingedeeld.
Met vriendelijke groet,
Holtkamper Tenttrailers


Zoals ik thuis zeg " Wij gaan heel benieuwd zijn"

KlapJoeri

Je zou toch spontaan geen HK meer aanschaffen  :?
The cold never bothered me anyway.....

Yella

Citaat van: KlapJoeri op november 01, 2014, 06:14:49 PM
Je zou toch spontaan geen HK meer aanschaffen  :?
Wasdah? :( Mond spoelen.
Ik heb keurig een afspraak gekregen en binnen 6 weken aan de beurt. Had binnen 2 weken in Emmen gekund, maar dat was niet mijn eerste optie. Vandaag de Cocoon naar Bunnik gebracht.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

KenJo

Heel bijzonder! Voor een onderhoudsbeurt moeten wachten tot volgend jaar? Hebben ze maar 1 onderhoudsmonteur ofzo?

Maar waarom ga je naar de dealer en niet naar een gewone caravanboer (om het zo maar te noemen)?
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

KlapJoeri

Citaat van: Yella op november 01, 2014, 06:23:44 PM
Wasdah? :( Mond spoelen.
Ik heb keurig een afspraak gekregen en binnen 6 weken aan de beurt. Had binnen 2 weken in Emmen gekund, maar dat was niet mijn eerste optie. Vandaag de Cocoon naar Bunnik gebracht.
:#
maar serieus, 6 weken zou ik in het hoogseizoen heel normaal vinden.
Verder is het vrij lang. Maar ik heb de indruk dat jij met 6 weken een uitzondering bent
The cold never bothered me anyway.....

rvesan

Vorig jaar in augustus aangemeld voor een servicebeurt. In september een voorstel voor januari gekregen. Om niet met sneeuw en pekel met de vouwwagen de weg op te hoeven, heb ik om herplanning naar eind maart / begin april gevraagd en gekregen. In mei gevraagd wanneer we aan de beurt waren. Excuses voor de vertraging en daarna snel en prima geholpen. Dus kwestie van zelf vinger aan de pols houden.

TrailerFan

Wij hebben eenzelfde email ontvangen.  :?

Ik probeer hun planningsmethodiek te doorgronden, maar helaas.

Heb ik al die tijd moeten wachten om een dergelijke vage email te krijgen?

De feitelijke  boodschap: Misschien wordt het ergens in het vroege voorjaar, u hoort nog van ons.  :I

Ik ga dinsdag maar weer eens bellen.  :(


GertjanA

Ik laat het maar. Ik heb al eerder geprobeerd te melden dat hun ' customer service' en klantgerichtheid bestaat tot het moment dat het koopcontract is getekend, of op het moment dat er problemen zijn (dat dan weer wel). Een 'standaard' klant die een HK koopt, geen gezeik heeft, noch gezeik oplevert, wordt in mijn ogen als een nutteloos item behandelt. Vroeger geleerd:
Het kost jaren om een reputatie op te bouwen, en minuten om deze af te breken.
Een tevreden klant is je best reclame.
Mond-op-mond reclame levert het meeste op.
De klant is koning.
Hoogmoed komt...

Ik kan helaas niet de vinger leggen waar het zo fout gaat. Ik zit het dichtst bij Bunnik, waar de mensen over het algemeen zeer aardig en voorkomend zijn. Ik kan hun niet de schuld geven van dit hele gedoe, omdat zij er hoogstwaarschijnlijk niets van weten en/of niets aan kunnen doen. Desalniettemin ga ik toch ook daar weer aangeven dat de hele aanloop naar een servicebeurt in deze tijd niet kan. Met name het gebrek aan communicatie, en het in mijn ogen, negeren van je klantenbasis is niet meer van deze tijd.

In ieder geval gaan wij in het voorjaar weer vrolijk klappen met de HK. Hemelvaart is helaas al geboekt (op Ginkelduin in Leersum, Hemelvaart en Pinksteren weekend), het is niet anders.

Zodra de afspraak binnen is zal ik deze nogmaals updaten, en dan wachten we het weer af :-)


Edwinv

Even wat anders, watbgaan ze met die beurt doen.
Is de beurt alleen voor het onderstel of ook vooor de tent.
Als het allleen voor het onderstel is, dan kan je net zo goed naar een aanhangerbedrijf oid gaan.
Scheelt een hoop tijd en geld. Was voor 5 tientjes klaar. Hele onderstel nagelopen, smeren en afstellen

Spiegelbeeld

Citaat van: GertjanA op november 02, 2014, 09:16:35 PM
. Hemelvaart is helaas al geboekt (op Ginkelduin in Leersum, Hemelvaart en Pinksteren weekend), het is niet anders.

Huh?? Mis ik iets, mis ik de grap of moet je echt helaas met hemelvaart gaan klappen?

KenJo

#56
Dat doe ik dus ook (caravanboer c.q. aanhangerbedrijf) AK is voor ons te ver om even naar toe te rijden voor een onderhoudsbeurt. En ik ga al helemaal niet zitten wachten tot iemand tijd heeft om een afspraak te maken. Dan mag je een klein bedrijf zijn met weinig personeel maar dit is gewoon gekkenwerk. Zo moeilijk is het niet om een agenda bij te houden en afspraken in te plannen. Als ik HK was zou ik investeren in een goede secretaresse  :#

Op http://www.caravanstallingen.nl/onderhoud/ kan je trouwens kijken naar adressen voor een onderhoudsbeurt aan de klapper.
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Yolanda

Citaat van: Spiegelbeeld op november 03, 2014, 08:11:49 AM
Huh?? Mis ik iets, mis ik de grap of moet je echt helaas met hemelvaart gaan klappen?

Ik vermoed dat hij bedoeld dat het helaas geen klapweekend wordt.

GertjanA

 :O Helaas als in 'helaas al iets anders dan het klapweekend geboekt' inderdaad.

En voor wat betreft de service afspraak, er moet wel het eea aan de tent/stokken gedaan worden, dan wel nagekeken worden. Als het inderdaad "alleen" het onderstel was geweest, dan had de stallinghouder (gever?) het ook kunnen doen.


Yella

Vrijdag een mail ontvangen dat de Cocoon weer opgehaald kan worden. was voor wat garantiedingetjes bij HK Bunnik.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.