Wachten op service afspraak...

Gestart door GertjanA, september 13, 2014, 07:27:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bedouin

Mijne heb ik 29 sept. aangevraagd en uiteraard een automatisch antwoord terug gekregen.
Daarna een aantal mailtjes over de prijs van onderhoud en reparatie.
Zonder dat ik een akkoord heb gegeven krijg ik op 1 november een mail dat het druk is met de planning en dat het voor de jaarwisseling niet meer lukt, maar in het vroege voorjaar en binnenkort krijg ik hierover bericht!!
Dat bericht moet ik nog krijgen.
In april gaan we weg, dus wil ik toch graag mijn reparatie gedaan hebben
Vorige week heb ik gebeld! Niemand kon iets zeggen, want ze werken met een jaarplanning. En de vraag of ik de mail wilde doorsturen!! oke gedaan, dus! Geen reactie!! Afgelopen weekend nog eens gemaild!! geen reactie. Vreemde 'service'afdeling die geen mail beantwoord.

Als iemand een ander bedrijf kan aanraden, waar ik mijn onderhoud/service/reparatie kan laten doen , dan sta ik daar open voor!
Thx

bensi

Citaat van: Bedouin op februari 18, 2015, 11:45:01 AM
Mijne heb ik 29 sept. aangevraagd en uiteraard een automatisch antwoord terug gekregen.
Daarna een aantal mailtjes over de prijs van onderhoud en reparatie.
Zonder dat ik een akkoord heb gegeven krijg ik op 1 november een mail dat het druk is met de planning en dat het voor de jaarwisseling niet meer lukt, maar in het vroege voorjaar en binnenkort krijg ik hierover bericht!!
Dat bericht moet ik nog krijgen.
In april gaan we weg, dus wil ik toch graag mijn reparatie gedaan hebben
Vorige week heb ik gebeld! Niemand kon iets zeggen, want ze werken met een jaarplanning. En de vraag of ik de mail wilde doorsturen!! oke gedaan, dus! Geen reactie!! Afgelopen weekend nog eens gemaild!! geen reactie. Vreemde 'service'afdeling die geen mail beantwoord.

Als iemand een ander bedrijf kan aanraden, waar ik mijn onderhoud/service/reparatie kan laten doen , dan sta ik daar open voor!
Thx
De Vouwwagen specialist in Boxtel eens vragen misschien ???
http://vouwwagenspecialist.nl/
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Kookaburra

Wanneer het gaat om enkel wagen technische zaken (oplooprem, kabels, verlichting, remmen etc) dan zou je wellicht ook naar een aanhangerbedrijf kunnen in de buurt. In Lelystad (vdBurgwal onderhoud en keurt naast aanhangers ook vw's en caravans). Wellicht een idee.
Smitveld Ruebist Elegance 2015-2021
Kip Shelter Plus heden

bensi

Citaat van: Kookaburra op februari 18, 2015, 11:52:18 AM
Wanneer het gaat om enkel wagen technische zaken (oplooprem, kabels, verlichting, remmen etc) dan zou je wellicht ook naar een aanhangerbedrijf kunnen in de buurt. In Lelystad (vdBurgwal onderhoud en keurt naast aanhangers ook vw's en caravans). Wellicht een idee.
Ja, voor een onderhoudsbeurtje (2014 gedaan) ga ik gewoon naar mijn garage waar ook de auto's in onderhoud zijn, kan prima. Maar voor vouwwagen specifieke reparatie is natuurlijk wat anders.
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Bedouin

Dank voor jullie antwoorden. Ik neem ze voor een volgende keer mee!!
Wat/wie schetst mijn verbazing!! ben zo juist door HK gebeld voor een afspraak. Die staat nu op 5 maart gepland.
Ik vermoed dat een forumberichtje helpt!
Hopelijk kan ik deze zomer veel tripjes maken, verheug me er nu al op!

Yella

Ze doen dus blijkbaar toch wel hun best.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

bensi

Citaat van: Yella op februari 18, 2015, 01:27:44 PM
Ze doen dus blijkbaar toch wel hun best.
Of ze lezen hier mee en reageren er dus op deze manier op  :P

zou in dat geval toch netjes zijn als ze ook hier durven te reageren  :)
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Yella

Als het maar helpt. Maar ik had afgelopen october zomaar een afspraak voor november. Maar ik kreeg iemand aan de lijn die meteen aan het werk ging voor mij. Die telefoniste moet je niet hebben. Misschien je eerder laten doorverbinden met een specifieke vraag.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

olaf

Citaat van: bensi op februari 18, 2015, 01:29:37 PM
zou in dat geval toch netjes zijn als ze ook hier durven te reageren  :)

Als ze dat durven tonen ze wel ballen. Daar verdien je wel respect mee.
The need for the many outweigh the needs of the few

GertjanA

5 maart, hmm. Ik zou ook ' medio maart' aan de beurt komen. Volgende week maar eens bellen.

Ik vind persoonlijk de customer service 'niet bestaand' bij HK.
Hoe zou dat bij de andere merken zijn? Of ga je dan naar de verkopende dealer? Dat is natuurlijk makkelijker.
We zullen het zien.

bensi

Citaat van: olaf73 op februari 18, 2015, 07:24:06 PM
Als ze dat durven tonen ze wel ballen. Daar verdien je wel respect mee.
Dat bedoel ik, dat zou respect verdienen.
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

GertjanA

En ja hoor! Vandaag een mailtje of ik kon bellen om een afspraak te maken. Nu gepland voor 3 april...
Wel grappig  ::) dat de meneer uit Bunnik nog moest kijken wat er ook al weer gebeuren moest. Hoezo, "jaarplanning".

Maar goed, de afspraak is daar. Over een maand de uitslag  :zw

olaf

Citaat van: GertjanA op maart 03, 2015, 07:12:26 PM
En ja hoor! Vandaag een mailtje of ik kon bellen om een afspraak te maken. Nu gepland voor 3 april...
Wel grappig  ::) dat de meneer uit Bunnik nog moest kijken wat er ook al weer gebeuren moest. Hoezo, "jaarplanning".

Maar goed, de afspraak is daar. Over een maand de uitslag  :zw
Ben je nog wel op tijd voor het voor het voorjaarsklapweekend  :#
The need for the many outweigh the needs of the few

WimS

Citaat van: bensi op februari 19, 2015, 12:16:53 AM
Dat bedoel ik, dat zou respect verdienen.
Ik snap heel goed dat ze niet op individuele klachten reageren op een forum, dat wordt al gauw een kwestie van welles nietes.

olaf

Citaat van: WimS op maart 09, 2015, 10:15:17 AM
Ik snap heel goed dat ze niet op individuele klachten reageren op een forum, dat wordt al gauw een kwestie van welles nietes.
Laat dan wat van je horen, naar de persoon in kwestie ook dat doen ze niet.

Zie wel vaker op forums dat leveranciers reageren, ze hoeven niet direct een oplossingen te bieden.
Als ze dat een speciale werkwijze hebben kunnen ze dat ook vertellen op het forum.
Dan krijg je ook niet dat de verhalen een eigen loop gaan nemen.
Dan verdienen ze respect en komt er begrip voor een bepaalde situatie of werkwijze.
The need for the many outweigh the needs of the few