Wachten op service afspraak...

Gestart door GertjanA, september 13, 2014, 07:27:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

GertjanA

Op 2 september een mail gestuurd voor de onderhoud/service aanvraag via de website.
Direkt een antwoord terug (automatisch uiteraard) met als inhoud:
" Wij hebben uw service/onderhoud aanmelding in goede orde ontvangen.
Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen voor het maken van een afspraak.
Het is mogelijk dat hier enige tijd overheen gaat, gezien de vele aanmeldingen die wij krijgen in deze periode. Wij vragen uw begrip hiervoor."

Uiteraard zat de beurs in Dusselfdor hier tussen, maar kom op zeg. 11 dagen later nog geen reactie. Ik vindt dat niet meer kunnen in deze tijd. Ik wacht nog een week af, en dan ga ik maar eens bellen.

Frankie

#1
Ehmmm.... ??

Oeps.. Excuses. Ik zag niet dat dit in het HK deel gepost was.  ::)

abbes008

Groeten,

Erik

prutsky

Ik heb 21 augustus een verzoek ingediend voor een losgetrilde koelbox en los keukenblad. Zelfde (directe) response, maar verder nog niets...

EdwinMerks

Gewoon bellen...reactie per mail is hopeloos op dit moment. Ik heb ook nog vragen uit staan (4 weken)..geen reactie. Wel een eerder bericht van een verkoper dat alles via mail@holtkamper.nl moet. Dat werkt dus voor geen meter. Dus heren van Holtkamper..als jullie meelezen: dit is niet best!!

olaf

Een beller is sneller is een van mijn spreuken.

Maar een klant antwoord geven op een mail binnen een dag of 2 is wel het minste wat je van een service afdeling mag verwachten
The need for the many outweigh the needs of the few

GertjanA

Wij waren de laatste zaterdag van augustus in Utrecht, en daar wilde ik een afspraak maken. Het moest echter via de website. Dat heb ik dus gedaan. Als klappende it'er snap,ik dat een beurs extra druk legt, maar om geen reactie te sturen, behalve de automatische, vindt ik eigenlijk niet kunnen. Als ik dat zou doen, hou ik geen klant over. Maar as usual, het voordeel van de twijfel. Nog een week wachten, voor ikmga bellen.

Mieke

Niet fijn :N. Nu als als het voor een servicebeurt is in het kader van een vakantie in 2015 zou ik me niet druk maken. Maar voor een dringende herstelling is dit not done. En net daar wringt het schoentje denk ik als ze de mails niet (kunnen)  kunnen lezen wegens te druk hoe kunnen ze dan weten wat dringend is en wat niet?

Nekaf

Vrienden van ons hetzelfde verhaal, gebeld over de gebreken, antwoordt stuurt u een mail, daarna geen antwoordt meer, gaat wel over een nieuwe kyte, dus eerst veeeel geld besteed daarna bekijk het maar.
Ik zou ze elke dag tot vervelens toe bellen en mailen, tot ze smeken of je aub langs komt om de gebreken te herstellen.

EdwinMerks

Ik ben op de beurs in Dusseldorf geweest. Naats Bert Holtkamp liepen er nog 3 medewerkers rond..als dT een excuus is om niet te reageren is het nog droeviger dan ik dacht...

Flipover

Ik neem aan dat je ook op de site van Holtkamper hebt gekeken. Daar staat dat ze eerst een jaarplanning maken. Misschien zijn ze daar wel mee bezig. Gezien het aantal wagens dat er in Bunnik buiten staat hebben zij het wel behoorlijk druk.
Lijkt me overigens wel dat je eerst het verhaal van de andere kant moet horen voor je een topic zonder enige vorm van nuance gaat starten en voorzetten.

whizzle

Helaas helpt bellen ook niet. Je krijgt een gehaaste telefoniste aan de lijn die van toeten nog blazen weet. Je krijgt de service of verkoopafdeling niet zelf aan de lijn, maar de telefoniste geeft (in ons geval een onvolledig) antwoord nadat ze het heeft nagevraagd. Je kunt dus niet even sparren om tot een goede uitkomst te komen. Ook wij hebben nog geen antwoord gekregen via de mail, niet op onze vragen en niet op onze service-aanvraag.
IN het verleden hadden wij altijd goede ervaringen hadden mbt overleg over bepaalde zaken, dus snappen we deze gang van zaken ook niet.

GJT

Het succes begint ze op te spelen. Vele wagens worden verkocht maar kennelijk wordt de capaciteit voor onderhoud en dergelijk niet aangepast. Heren en dames, als u meeleest: capaciteit voor onderhoud verhogen en terugbelverzoeken binnen 2 dagen consequent nakomen!

Mijn ervaringen zijn tot nu toe wel erg goed. Je moet echter wel blijven doorvragen. Destijds moest ik in Emmen ook het formulier invullen (drukte, beurs bla bla bla). Niet gedaan en me door laten verwijzen naar de serviceafdeling in Bunnik. Deze hadden meer tijd? Ik heb pas het digitale formulier ingevuld nadat ik telefonisch de afspraak had gemaakt wanneer ik hem kwam brengen. Bij brengen en ophalen was er alle tijd om dingen door te nemen.




Janneke Kolhoop

We hebben gemaild, standaard reactie gekregen en binnen een week een telefoontje. (Eind augustus) dag van brengen afgesproken, uitgebreid kunnen overleggen en de Kyte daar achter gelaten. We hebben aangegeven geen haast te hebben. Nog geen ophaalbericht., dus nog even afwachten.
Alles prima tot dusver.

olaf

Citaat van: Flipover op september 14, 2014, 11:36:15 AM
Ik neem aan dat je ook op de site van Holtkamper hebt gekeken. Daar staat dat ze eerst een jaarplanning maken. Misschien zijn ze daar wel mee bezig. Gezien het aantal wagens dat er in Bunnik buiten staat hebben zij het wel behoorlijk druk.
Lijkt me overigens wel dat je eerst het verhaal van de andere kant moet horen voor je een topic zonder enige vorm van nuance gaat starten en voorzetten.
Geeft nog geen excuus om niets te laten horen.
Vertel je klanten dan dat ze een langere periode moeten wachten en dat het nog wel een paar maanden kan duren. Maar ook dat gebeurt niet.
Als ik zo te werk zou gaan kan ik binnen de kortste keren de deur dicht doen.
The need for the many outweigh the needs of the few