de vouwwagenclub bij de "Erica Kampeer informatie dagen"

Gestart door muis, maart 15, 2015, 05:34:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

boswachter

Wij komen helaas toch niet, moeders helpt een vriendin verhuizen zaterdag, end e zondag zat al vol....
Volgende keer beter.

Alex

Citaat van: muis op maart 20, 2015, 07:52:32 AM
Leuk dat jullie ook komen  :>

Heb op Facebook gezien dat Erica een eigen klapper laat presenteert tijdens dit weekend  :J
Toch altijd jammer dat bedrijven de club bij zulke nieuwtjes link laten liggen. :?
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

We staan er morgen met onze neus bovenop.  Ik las het gisteren pas op Facebook

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Alex

muis

Speciaal voor jou via het forum en Facebook te volgen  :#

Jootje1710

Citaat van: muis op maart 20, 2015, 10:12:31 AM
Ik zal tussendoor nog even weg zijn.  Wij gaan dan namelijk kijken voor een andere klapper.

:J de holtkamper flyer ???
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

olaf

Citaat van: muis op maart 20, 2015, 10:12:31 AM
Ik zal tussendoor nog even weg zijn.  Wij gaan dan namelijk kijken voor een andere klapper.
Toch wel bij Erica ?
The need for the many outweigh the needs of the few

muis

olaf

Roadmaster verkopen ze niet dat klopt  :#

Suc6 komend weekend.
The need for the many outweigh the needs of the few

muis

:H was nog al iemand die het daar over had.   :P :P

Dank je.Zondag meer nieuws hoop ik.  :J

muis

Het is hier lekker druk en al weer een hoop leden gesproken   :> :>

Truus

Waar zitten jullie dan? Ik kom er net vandaan, maar heb geen vouwwagenclub gezien hoor  :N

muis