de vouwwagenclub bij de "Erica Kampeer informatie dagen"

Gestart door muis, maart 15, 2015, 05:34:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

Yolanda

Citaat van: Klavertjes op maart 22, 2015, 02:13:12 PM
Ook iemand die 16 jaar een vouwwagen had gehad, en zei 'nooit meer' haha, en dan een heel verhaal afsteken tegen mij achter mijn vouwwagenclub tafeltje  :# Ze waren niet meer te overtuigen...

En het dan toch 16 jaar volgehouden hebben.  ::)

Citaat van: muis op maart 22, 2015, 02:35:55 PM
we hebben de deal gesloten.  Een Flyer uit 2005 die eruit ziet als nieuw.  Hij ruikt zelfs nog nieuw.  Er is weinig mee gekampeerd.  :> :> dus die gaan we over 2 weken uitproberen tijdens Pasen  :J

Gefeliciteerd!!!!  :>

Helaas geen zeist voor ons, maar wel even naar De vrijbuiter Zaandam geweest. Ik weet niet hoor, ik vind het nog steeds niet helemaal klaar.  :? Ben er wel de deur uit gegaan met een wespenvanger.

bensi

Citaat van: Klavertjes op maart 22, 2015, 02:13:12 PM
Het is hier gezellig! Heb Gertjan + Marjon en kids op bezoek gehad, en Ben en Ineke waren er net ook, zijn net weer vertrokken! Wie komt er nog meer langs? Naast natuurlijk de mogelijk nieuwe vouwwagenbezitters die ik inmiddels gesproken heb!

Ook iemand die 16 jaar een vouwwagen had gehad, en zei 'nooit meer' haha, en dan een heel verhaal afsteken tegen mij achter mijn vouwwagenclub tafeltje  :# Ze waren niet meer te overtuigen...
Was idd even gezellig Rianne.

we hebben de deal gesloten.  Een Flyer uit 2005 die eruit ziet als nieuw.  Hij ruikt zelfs nog nieuw.  Er is weinig mee gekampeerd.  :> :> dus die gaan we over 2 weken uitproberen tijdens Pasen  :J
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst !!!! 
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

patser

Yella

Citaat van: Yolanda op maart 22, 2015, 04:12:58 PMBen er wel de deur uit gegaan met een wespenvanger.
Wespenvanger maak ik soms zelf als het nodig is op de camping. Plastic fles doormidden snijden. De bovenhelft op de kop in de onderhelft drukken. Iets zoets er in en vangen maar. Werkt prima. En na gebruik... In de afvalemmer en volgend jaar een niuewe maken indien nodig.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

muis

Citaat van: GJT op maart 22, 2015, 04:08:44 PM
Gefeliciteerd Wilma! Straks even het percentage HK's in het voorjaarsweekend topic updaten.. :)1]
dank je, hmm misschien toch maar voor een andere kijken.  Holtkamper zie je zo veel :P
Dan komen we met de Conway als afscheidsweekend voor de klapper  :#

Diep

He Wilma, vergeet je niet je avatar aan te passen  8)

Klavertjes

Geloof er nix van, Wilma!

Was leuk en gezellig om oude en nieuwe gezichten (weer) te zien, beetje jammer dat de bus voor mijn neus wegzoefde, maar ach ruim 20 min. in het zonnetje na binnen gezeten te hebben bijna de hele dag, was ook geen straf! Nu in A'dam bijna weer in Alkmaar!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

muis

@Diep komt goed als ik een mooie foto heb gemaakt.  We hebben de Conway nog dus kloppen doet het nog

muis

Rianne, fijn dat je er weer bijna bent.  Was goed om je weer te spreken ipv te lezen  :J

jari

Jevipro

jari

YES!!!! GEFELICITEERD!! foto van jullie nieuwe aanwinst zien we graag hoor
Jevipro

jari

wij zouden zaterdag gekomen zijn maar ja... soms komen er dingen tussen die niet leuk en niet verwacht zijn.
maar Jan kwam vrijdag vroeg thuis en dus zijn wij vrijdag maar gegaan.
maar helaas hebben we dus niemand gezien.
Jevipro

muis

Tnx Ria. Jammer dat we jullie gemist hebben maar dan spreken we elkaar met het klapweekend.  Sterke  :J

Mieke

Wat een leuk nieuwtje. Gefeliciteerd!

olaf

Gefeliciteerd Wilma  :J
The need for the many outweigh the needs of the few