de vouwwagenclub bij de "Erica Kampeer informatie dagen"

Gestart door muis, maart 15, 2015, 05:34:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

john1311

Ook wij hebben vandaag een mooie deal gesloten bij Erica.
We hebben een nieuwe Cabanon Malawi gekocht :>  :>
De jongens een lekker snoepje gekregen van Muis  :J

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Gertjan De Meern

Gertjan De Meern

Citaat van: john1311 op maart 22, 2015, 07:48:53 PM
Ook wij hebben vandaag een mooie deal gesloten bij Erica.
We hebben een nieuwe Cabanon Malawi gekocht :>  :>

Gefeliciteerd, dat is een erg mooie vouwwagen!

muis

Dank je  :#

Alex, er waren er heel weinig over.

John1311, ik vond het super leuk om jullie meteen te kunnen feliciteren met de Malawi. Heel veel plezier ermee maar dat komt volgens mij helemaal goed :>

Alex

Citaat van: Gertjan + Marjon op maart 22, 2015, 08:12:58 PM
Sorry, mijn kids waren al langs geweest  :P

Gr. Gertjan...
Toch al een wonder dat het is aangekomen. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Citaat van: muis op maart 22, 2015, 09:52:46 PM
Dank je  :#

Alex, er waren er heel weinig over.

John1311, ik vond het super leuk om jullie meteen te kunnen feliciteren met de Malawi. Heel veel plezier ermee maar dat komt volgens mij helemaal goed :>
Volgende keer meer spek minder snoep. :P

herowebe

muis

De snoepjes gingen minder hard idd. Het was een  super leuk weekend  :> Heb ook weer wat lijntjes uitstaan bij campings. Zo even een mail uit doen.  De pers muis in actie  :P

Citaat van: herowebe op maart 22, 2015, 09:57:50 PM
:# :X
Ronnie, Ronnie :#

Nirak

Citaat van: muis op maart 22, 2015, 02:35:55 PM
we hebben de deal gesloten.  Een Flyer uit 2005 die eruit ziet als nieuw.  Hij ruikt zelfs nog nieuw.  Er is weinig mee gekampeerd.  :> :> dus die gaan we over 2 weken uitproberen tijdens Pasen  :J

Super! Gefeliciteerd, de HK's kunnen bijna een eigen veld vullen  :H
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.

Bagheera

Ah, ik begrijp nu dat de vouwwagenclub bij de spekjes zat?  :P  jammer dat ik dat niet gezien heb. Zoonlief heeft er nog wel om een spekje gevraagd en we hebben even -met ik dacht een verkoper- in en over de luifel van een vouwwagen staan praten. Verder was het een leuke happening, feestelijker en groter dan ik had verwacht. Leuk om alvast een beetje in de sfeer te komen!

Klavertjes

Dan moet er dus duidelijk weer een grote vlag of banner komen om boven te tafel te hangen! Want het is natuurlijk jammer als we gemist worden!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

dan moet ik hem gewoon niet in de vouwwagen laten liggen :P

Alex

Maar we hadden er altijd 2
1 kan ik niet terug vinden. :(