Het grote voorjaars-klap-voorjaars-weekend 2016

Gestart door PetraL, september 29, 2015, 11:35:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Het komt al aardig dichtbij.
Begon me zorgen te maken maar na een weekend als deze denk ik oké het kan dus wel lekker warm zijn. :P

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Paulvh

Citaat van: Alex op april 03, 2016, 09:54:17 PM
Begon me zorgen te maken maar na een weekend als deze denk ik oké het kan dus wel lekker warm zijn. :P
Idd maar de avonden en nachten kunnen behoorlijk koud zijn. Dus voor de kids heb ik nu molton binnenslaapzakken. (Nog van mijn ouders).. Dat zjn twee molton onderlakens aan elkaar gestikt.

Alex

Wij hebben nog wat kruiken erbij gekocht.
Want ben bang dat de 4 amp niet genoeg zal zijn voor iedereen. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

KlapJoeri

Met een goede slaapzak kom je een eind. Desnoods een fleeceplaidje in de slaapzak...
Wij hebben voor de avonden in ieder geval een petroluemkacheltje aangeschaft....  Zo'n Foetsie259.
Ieder die het koud heeft en er nog bij past is welkom.   ;)
The cold never bothered me anyway.....

Alex

Kijk ruilen we onze plek op jullie bbq de we nog tegoed hebben ;) in voor een plekkie in de tent. :P

KlapJoeri

Citaat van: Alex op april 03, 2016, 10:31:11 PM
Kijk ruilen we onze plek op jullie bbq de we nog tegoed hebben ;) in voor een plekkie in de tent. :P
Welkom!!
The cold never bothered me anyway.....

Ccindy

Citaat van: Alex op april 03, 2016, 09:54:17 PM

Wij zitten gelukkig redelijk dicht bij huis, dus als het echt te koud wordt (onder de 8 graden) gaan we lekker thuis slapen!   :#
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Boraxx

:zw

Met pasen gekampeerd :J
Was goed te doen, we hebben het niet koud gehad en het weer was veel beter dan voorspelt.
Wij hebben zin in het klapweekend, maar eerst naar duinrell 15 t/m 17 april.
Goede aanbieding, staanplaats, toeristen belasting voor 3 dagen entree en 2 a3 uur tikibad per dag en op zaterdag wordt er "gekookt" voor 89 euro totaal voor 4 personen
Wil je info stuur een pb

Marjootje

Huh?? nog maar 29 dagen?? volgens mij zit ik nog in mn winterslaap, heb nog totaal geen klapgevoel  :?

Yolanda

Citaat van: Marjootje op april 04, 2016, 06:48:10 PM
Huh?? nog maar 29 dagen?? volgens mij zit ik nog in mn winterslaap, heb nog totaal geen klapgevoel  :?

Kom dan maar snel uit die winterslaap!!  ::)

Wij tellen al af.  :J

olaf

Tijd vliegt.

We hebben gisteren een camping voor Pinksteren geboekt voor ons twee  :>
The need for the many outweigh the needs of the few

Alex

Pinksteren hebben we nog niks gedaan maar er staat al wel een weekend in juni gepland.

Yolanda

Zo Olaf, jullie lopen aardig vooruit! Ik weet niet eens wanneer het pinksteren is!  :?

olaf

Citaat van: Yolanda op april 04, 2016, 09:17:40 PM
Zo Olaf, jullie lopen aardig vooruit! Ik weet niet eens wanneer het pinksteren is!  :?
Ik heb daar personeel voor  :#

Esther moest met Pasen werken vandaar dat wij dat altijd precies weten.
The need for the many outweigh the needs of the few

Yolanda

Citaat van: olaf73 op april 04, 2016, 09:19:41 PM
Ik heb daar personeel voor  :#

Esther moest met Pasen werken vandaar dat wij dat altijd precies weten.

Hahaha, ik dacht even dat je me ging vertellen wanneer het is.  :#