Het grote after weekend topic (2016)

Gestart door Alex, mei 08, 2016, 07:26:18 AM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

jari

Ook wij zijn weer thuis. Onze weekje genieten zit er weer op. De tweede was zit er alweer in. Wij willen nogmaals iedereen bedanken want dankzij jullie ALLEMAAL is het weer een super week geworden. En het smalste straatje.... Voor jullie een speciaal dank je wel wat hebben we het gezellig gehad. Olaf en Esther en kids we hebben jullie erg gemist!!
Jevipro

Ccindy

Citaat van: jari op mei 08, 2016, 08:57:05 PM
En het smalste straatje.... Voor jullie een speciaal dank je wel wat hebben we het gezellig gehad.

Het was dan ook wel erg gezellig in het smalste straatje! Jij en Jan ook bedankt voor jullie grote bijdrage aan de gezelligheid!
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

par

jari

Citaat van: Ccindy op mei 08, 2016, 09:02:13 PM
Het was dan ook wel erg gezellig in het smalste straatje! Jij en Jan ook bedankt voor jullie grote bijdrage aan de gezelligheid!
Dank je wel
Jevipro

muis

Citaat van: Mathieu76 op mei 08, 2016, 08:15:54 PM
Muis:

Daarom heb ik ze ook toen ze het bos uit kwamen opgevangen en verteld dat ik dat was en hun een gevulde koek gegeven als troost.....
kijk, dat had ik niet meegekregen.

GJT

Citaat van: Alex op mei 08, 2016, 08:24:37 PM
Pffffffff we moesten maar blijven smeren en hebben zoals een lid zei vele zwoele avonden moeten trotseren. :P

Zwoele avonden?? Ik vond het maar fris...

Paulvh

Wij hebben genoten en mijn vriendin die voor het eerst mee ging heeft ook ontzettend genoten. Dus iedereen hartelijk dank voor de gezelligheid.

Bonny

Citaat van: GJT op mei 08, 2016, 09:24:39 PM
Zwoele avonden?? Ik vond het maar fris...
Wij hadden de electrische deken aan en Alex begon een beetje zwoel te praten  :#
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

GertjanA

Ziet er geweldig uit. Mooi weer, hoop karren. Ik neem aan dat deze camping beter was dan de vorige? Nou nog ff snel de zomer door, dan kunnen wij weer naar de najaarsklap.

rubends

Het was geweldig!  Dank aan de beheerders voor de voortreffelijke organisatie en de geweldige goodie-bags.  Het was een weekend om in te kaderen!

KenJo

klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Paulvh

Het zit er weer op. :N

Kien

muis

Wat een leuke foto's Alex en KenJo.
Piet heeft veel foto's gemaakt,  hij stuurt ze mij zodat ik ze kan delen met jullie  :J