Het grote after weekend topic (2016)

Gestart door Alex, mei 08, 2016, 07:26:18 AM

Vorige topic - Volgende topic

muis

jackodb

Citaat van: muis op mei 18, 2016, 09:46:58 PM
Dan zou ik nog een keer mailen  :J

Het is ook meteen al gemeld. Maar verder ga ik daar niet moeilijk over doen.

boswachter

hoe zit dat trouwens met die best deal campingcard, is dat ook een kortingsbon, of alleen reclame?

muis

Yolanda

Met de best deal kaart krijg je korting op campings. Denk alleen dat je dan wel geregistreerd moet staan. Ik krijg hem nog steeds op naam van mijn ex. Er zit een een boekje bij met de deelnemende campings en je krijgt een paar keer per jaar het blad "Ontdek".

vic36shorty

Citaat van: Paulvh op mei 18, 2016, 04:17:25 PM
Bij ons heeft de bon ook niet de reis naar huis overleefd, dus jammer dan.
Laat me raden paul hij is in het water gevallen

vic36shorty

Citaat van: Yolanda op mei 18, 2016, 11:26:54 PM
Met de best deal kaart krijg je korting op campings. Denk alleen dat je dan wel geregistreerd moet staan. Ik krijg hem nog steeds op naam van mijn ex. Er zit een een boekje bij met de deelnemende campings en je krijgt een paar keer per jaar het blad "Ontdek".
En er is ook een app van heet campingnavigator

boswachter

Ik weet genoeg, had de site al even gechecked, maar buiten het seizoen is nog niet te doen met kids, en van die speelparadijscampings hoef ik niet, ik zoek liever de natuur op.
Heb 3 van die pasjes gekregen, waarom 3? Ik snap er de b van..... Maar dat maakt de pret van het pretpakket niet minder!

jackodb

Citaat van: jackodb op mei 18, 2016, 10:07:26 PM
Het is ook meteen al gemeld. Maar verder ga ik daar niet moeilijk over doen.

Ondanks dat ik er verder geen probleem van maken, is de teveel betaalde 2,50 keurig teruggestort.

Hiermee dan ook een zeer positieve eerste indruk van de KampeerGigant!  :K  http://www.kampeer-gigant.nl/