Het grote after weekend topic (2016)

Gestart door Alex, mei 08, 2016, 07:26:18 AM

Vorige topic - Volgende topic

jari

voor het eerst broodjes gebakken op de scottel!!
het ging heel goed dus we hebben die week veel vers gebakken broodjes gegeten
Jevipro

jari

Jevipro

jari

Jevipro

Bonny

Ook ik wil iedereen bedanken voor het leuke presentje .
Wat een heerlijk weekend hebben we gehad .
Massaal zijn de petjes bij onze vouwwagen opgehaalt en wat een leuk gezicht met al die kinderen ( en soms ouders  :# ) die al die petjes droegen .
Met veel plezier de goodiebags verder gevult en uitgedeelt .
En natuurlijk de bingo niet te vergeten .Altijd leuk al die gespannen gezichten .
Ik had wat hulp en ook die wil ik hartelijk bedanken met jullie werd alles in goede banen geleid .
Ook wil ik Wilma,Sandra en Herwine en aanhang bedanken voor de voorbereidingen .
Wij konden helaas niet eerder komen ivm mijn werk .
Verder wil ik alle klappers bedanken voor het goed verlopen zonder veel strubbelingen en netjes houden van de camping en het sanitair .
Piet zal wel blij zijn met alle blikjes voor de skelters  :>
Samen hebben we er weer een mooi klapfestijn van gemaakt .
Iedereen dankjewel en tot volgend jaar  WW  :>
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Alex

pffff het weer een week ervoor was veel beter. :P :# :# :# :# :# :# :# :# :# :# :# :#
We bleven maar smeren en smeren.
En wat was het warm om de wagen weer in te klappen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

martijn82

Citaat van: Yolanda op mei 09, 2016, 11:07:33 AM
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, wat een geweldig weekend was het. Dit was zo leuk! Voor ons de eerste keer met ons zessen.  Cor, Victor en Zoe hebben genoten.
Het gezamenlijk eten was ook super gezellig. Voor mij wel even wennen dat ik niet alles meer alleen hoef te doen. Onze vaatwassers hebben goed hun best gedaan.  Ik ben trots op ze. :J

Natuurlijk hadden wij het gezelligste straatje met de iets wat scheve landingsbaan in de avond. Maar wat hebben we een lol gehad. Vooral toen Ria (jari) met het idee kwam om de dames die die goodybags hadden uitgedeeld in het zonnetje te zetten.  Hoe moeilijk kan het zijn om ongemerkt geld in te zamelen.  Heel moeilijk dus! Want wij hadden het gevoel dat een paar dames in ons nek zaten te hijgen.  :# Ze waren echt overal.
Wij weten nu hoe leuk het is om een verrassing samen te stellen.  Jullie hebben het verdient dames!

Natuurlijk stonden wij dagelijks even stil bij Olaf en Esther die vroegtijdig het weekend moesten verlaten. Wij wensen jullie heel veel sterkte.
Hoi Jolanda

Waren die mensen de eigenaren van de caradingens aan het uit roken of moesten ze in brand hahaha
Citaat van: muis op mei 08, 2016, 11:03:22 PM
Wat een leuke foto's Alex en KenJo.
Piet heeft veel foto's gemaakt,  hij stuurt ze mij zodat ik ze kan delen met jullie  :J

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Daan Rene

Citaat van: jari op mei 09, 2016, 03:09:51 PM
voor het eerst broodjes gebakken op de scottel!!
het ging heel goed dus we hebben die week veel vers gebakken broodjes gegeten

Als je ze op een metale onderzetter zet dan gaat het nog beter

jari

Citaat van: Daan Rene op mei 09, 2016, 05:11:38 PM
Als je ze op een metale onderzetter zet dan gaat het nog beter
Hebben we geprobeerd... hihihi deze foto was van ons tweede poging de eerste ging iets te hard daarom de grilplaat gebruikt en toen ging het super
Jevipro

Yolanda

Mathieu76

Daan Rene

Citaat van: jari op mei 09, 2016, 06:30:12 PM
Hebben we geprobeerd... hihihi deze foto was van ons tweede poging de eerste ging iets te hard daarom de grilplaat gebruikt en toen ging het su :)
Ik bedoelde het rooster op de grilplaat en daar op de broodjes ;)

sannie75

Helaas vandaag is het leven na het klapweekeinde begonnen.  De wasmachine draait overuren,  vandaag op t gemakkie de keuken helemaal leeg gehaald en de overbodige inventaris eruit gehaald. Het is echt afkicken. ..

Ik heb volop genoten, van de voorbereidingen en zelfs van de koude 1e week van deze meivakantie.  Eigenlijk is alles al door de andere dames gezegd, super bedankt voor jullie verrassing,  was niet nodig maar het voelt goed deze blijk van waardering! !

Ik wil jullie ook allemaal super bedanken voor het top sfeertje en alle gezelligheid!  Wij gaan vast beginnen met de  voorbereidingen voor het volgende klapfeest!!

Yolanda

Ik, en ik denk dat ik ook namens Ria (jari) kan spreken,  wil ook nog even iedereen bedanken die het voor ons mogelijk heeft gemaakt de leuke pakketjes samen te stellen. Alle bezochte formumleden waren zeer enthousiast. Op deze manier hebben we ook weer formumleden in het echt gezien. 

Boraxx,  je stokbroodje knoflooksaus was erg lekker.  :J

@martijnmarleen, er zat niemand in. Maar anders was het zeker uitroken geweest.  :#

De een na laatste dag liep er een meneer met mij mee het geld op om een rondje te maken.  Ik denk een vaste gast.  Hij zei mij dat hij nu begrijpt waarom wij een vouwwagen zo fijn vinden.  Ze zijn groter en ruimer dan een caradinges.  Dat kon ik alleen maar beamen.   :H