Najaarsweekend chattopic 2016

Gestart door muis, mei 17, 2016, 11:02:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

Hemertje

Diverse leden gesproken, dank voor jullie gastvrijheid

Nu wachten op het filmpje van het inklappen van de Kyte windforce  :#

muis

We zijn weer op weg naar huis.  Wat een geweldig weekend hebben we gehad  :> ook deze keer weer te kort, op naar het voorjaarsweekend.....

herowebe

Ook wij zijn op weg naar huis!
Het was super gezellig en we hebben het fantastisch getroffen met het weer!!
Tot de volgende klap!

pwg-van-ej

en ook wij (de laatste) zijn weg.. 't was een heerlijk weekend

Paulvh

En weer veilig de oversteek gemaakt en weer thuis. Morgen weer een dag en dan de klappert gereedmaken voor stalling.
Ontzettend genoten en wil jullie allemaal heel hartelijk danken voor de gezelligheid en tot het voorjaarsweekend.... :> :>

Krizz

Onderweg ff langs de BK en nu thuis.
Zo de wagen leeghalen en in de schuur zetten.
The KubbKing is dead... long live the New King

Jootje1710

Het was weer een geweldig weekend  :>. Leuk om toch weer nieuwe ideetjes op te doen zoals de lampjes bij Krizz onder de luifel. Helaas viel mijn iPhone zo'n kwartier voor vertrek in het toilet en totnutoe lijkt hij erg stuk. Ligt nu in een bak met rijst maar weet niet of dit soelaas gaat bieden.

Maar desalniettemin bedankt voor een supergezellig weekend  WW
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Krizz

Citaat van: Jootje1710 op september 18, 2016, 06:37:38 PM
Het was weer een geweldig weekend  :>. Leuk om toch weer nieuwe ideetjes op te doen zoals de lampjes bij Krizz onder de luifel. Helaas viel mijn iPhone zo'n kwartier voor vertrek in het toilet en totnutoe lijkt hij erg stuk. Ligt nu in een bak met rijst maar weet niet of dit soelaas gaat bieden.

Maar desalniettemin bedankt voor een supergezellig weekend  WW
Nu je Appeltje gewassen is waarschijnlijk geen foto van mijn lantaarntjes. ..

Snel ff een linkje gevonden waar ze te koop zijn.
https://www.kampeerwereld.nl/adola-uco-original-candle-lantern-anodize-uc-l-an-std-rd/?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=google-shopping&gclid=CN-gydGwmc8CFZFsGwodZtcKKQ

Krizz

Citaat van: muis op september 18, 2016, 03:59:41 PM
We zijn weer op weg naar huis.  Wat een geweldig weekend hebben we gehad  :> ook deze keer weer te kort, op naar het voorjaarsweekend.....
We gingen toch midwinterklappen....????

muis

Jootje1710

Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Frankie

Citaat van: muis op september 18, 2016, 06:58:26 PM
Overtuig jij mijn vent even  :X :#
Die hoeft jou alleen maar naar de camping te brengen toch?  :#

Alex

Citaat van: muis op september 18, 2016, 06:58:26 PM
Overtuig jij mijn vent even  :X :#
Gewoon op vakantie naar Denemarken gaan. :P
Winter kamperen lijkt Bonny ineens een stuk aantrekkelijker. :P

Jammer genoeg kunnen we geen tijd vinden om nog te kamperen dus van de week gaat de wagen de stalling weer in. :(

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

sannie75

Wij houden zeker de herfstvakantie nog als optie open, uiteraard wel afhankelijk van het weer!

vic36shorty

Kijk en daarom heb ik dus samsung s5 mini die kan ook onderwater.......