Waeco Coolfun CK40D

Gestart door Diep, juli 29, 2016, 11:34:26 AM

Vorige topic - Volgende topic

Ber en 2 gasten bekijken dit topic.

Ber

Citaat van: Hemertje op Vandaag om 10:26:54 AMDat is een dure tijdelijk oplossing
De NTC sensor kost €2,-
Het plaatsen iets meer tijd

voor een reis van 60 dagen,een euro per dag. Meer dan de moeite waard!

Jmcvw

Citaat van: Ber op Vandaag om 11:05:04 AMvoor een reis van 60 dagen,een euro per dag. Meer dan de moeite waard!

Nou precies dat, ik had de Kyte toen pas een paar maanden en kende hem dus nog helemaal niet. Bij het zoeken op het forum dit topic wel tegengekomen, maar de reparaties zoals omschreven durfde ik toen absoluut niet aan.

Voor peace of mind vind ik €60 zeer goed te doen; tevens heb ik de sensor na de reparatie van de koelkast weer doorverkocht voor €45 dus prima deal.

Ber

Citaat van: Jmcvw op Vandaag om 11:38:18 AMNou precies dat, ik had de Kyte toen pas een paar maanden en kende hem dus nog helemaal niet. Bij het zoeken op het forum dit topic wel tegengekomen, maar de reparaties zoals omschreven durfde ik toen absoluut niet aan.

Voor peace of mind vind ik €60 zeer goed te doen; tevens heb ik de sensor na de reparatie van de koelkast weer doorverkocht voor €45 dus prima deal.
Ik had precies hetzelfde gedaan!

Alex

Heb niet eens de juiste gereedschap bij me denk ik  >:(
Al zou de laatste manier van Hemertje wel gelukt zijn.
Een schroevendraaier lukt nog wel.

Maar of ik dit op een hete camping zou doen???
Nuh dan maar geen 2 koelkasten  >:(  >:(
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Hemertje

Gelukkig heb je er een goed gevoel bij, dat is het belangrijkste!

Afgelopen week de reparatie op de camping uitgevoerd vanuit de wagenbak, het toegankelijk maken van de koelkast en open en dicht schroeven van de achterwand kost het meeste tijd

In totaal minder dan een half uurtje werk