Chattopic voorjaarsklapweekend 2019

Gestart door GJT, november 13, 2018, 01:53:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

martijn82

Iedereen heel veel plezier. Geniet er van.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

sannie75

Zo ik moet nog ff 4 uurtjes werken en dan wachten tot de jongeste 2 uit school zijn...tot eind van de middag allemaal  :zw

Jootje1710

Ik werd vanmorgen wakker van de kou, is het rond het vriespunt in de vouwwagen, even kachel aan en naar het werk gereden (autoruiten moeten krabben, hoe dan, het is eind mei). Ik ga om 8 uur de tandarts bellen want sinds gistermiddag pijn, ik hoop vanmiddag óf bij mijn eigen tandarts in Apeldoorn nog terecht te kunnen óf bij een tandarts in Zeewolde  :I
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

muis

Oh jakkes Jolan, hoop dat het meevalt  :J

Jootje1710

Citaat van: muis op mei 29, 2019, 07:18:05 AM
Oh jakkes Jolan, hoop dat het meevalt  :J

Ik hoop het ook, ik heb voor mijn doen al meer ibuprofen geslikt gisteren en vandaag dan ik normaal in een heel jaar slik
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

sannie75

Ai das nie fijn Jolan, ik hoop dat je snel terecht  kan bij een tandarts en dat ie je van de pijn af kan helpen  :J

Jootje1710

Citaat van: sannie75 op mei 29, 2019, 07:51:00 AM
Ai das nie fijn Jolan, ik hoop dat je snel terecht  kan bij een tandarts en dat ie je van de pijn af kan helpen  :J

Ik kan om 14.20 uur terecht bij mijn eigen tandarts, daarna met Antoon en Fleur naar de camping  :J

Ccindy

Citaat van: Jootje1710 op mei 29, 2019, 08:39:03 AM
Ik kan om 14.20 uur terecht bij mijn eigen tandarts, daarna met Antoon en Fleur naar de camping  :J

Gelukkig! Hopelijk daarna pijnvrij!
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Alex

Zo werk zit er bijna op.
En ook nog eens niet al te ver van huis.
Bijna vakantie. :#
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Hslootbeek

Halverwege bij Nieuwegein. Ff pauze KK

PaulvdH

Citaat van: Jootje1710 op mei 29, 2019, 08:39:03 AM
Wij vertrekken morgenvroeg rond 7u. Kunnen een tang meenemen? :)

Verstuurd vanaf mijn G8441 met Tapatalk

muis

Hoe laat denk je er te zijn,  zo vroeg zijn we nog niet wakker

PaulvdH

Citaat van: muis op mei 29, 2019, 06:02:23 PM
Hoe laat denk je er te zijn,  zo vroeg zijn we nog niet wakker
We moeten ruim 2uur rijden voordat we in Zeewolde zijn... :)

Verstuurd vanaf mijn G8441 met Tapatalk

kimopo

We zijn r bijna, we zijn r bijna...  :J
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

Hemertje

Onderweg met een HK Kyte-S richting Zeewolde, kan mooi naast de Spacer staan  :P