Chattopic voorjaarsklapweekend 2019

Gestart door GJT, november 13, 2018, 01:53:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

PaulvdH

Citaat van: JoseV-S op juni 02, 2019, 10:48:06 PM
Bedankt voor de organisatie! Ons eerste klapweekend is goed bevallen!
Tot volgend jaar!

Amen, sluiten we ons helemaal bij aan. was echt helemaal top!!
Kids vroegen, smeekten ons bijna om volgend jaar weer te komen :)

Alex

Citaat van: PaulvdH op juni 03, 2019, 09:57:31 AM
Amen, sluiten we ons helemaal bij aan. was echt helemaal top!!
Kids vroegen, smeekten ons bijna om volgend jaar weer te komen :)
Kijk voor de Kids doen we het.

Verstuurd vanaf mijn GS185 met Tapatalk

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Leuk om te horen dat het zo bevallen is,   :J

Hemertje

Citaat van: AnnekeCornee op juni 02, 2019, 11:05:53 PM
Was weer heel gezellig. Dit keer een bijna geheel Franse merken veld (uitgezonderd de 2 Holtkampers). Leuk contact, mede dankzij de leeftijdsgenootjes voor de kids.

Wat deed de jeugd het goed bij de Espace-puzzels! Mis alleen nog wel 2 bouten van de codepuzzels. Bij de gele, bout nr 5 (met de moeren met de oplossing) en bij de blauwe, de oplossingsbout (bout zonder nummer) inclusief moeren met oplossing. Wie van de jeugd heeft deze nog?

Ja uiteraard moeten de Nederlanders wel wat tegengas geven tegen de Fransen...  :#

Alex

Zo we zijn weer aan het werk en kijk terug naar een geslaagd weekend.
Wel wat strubbelingen gehad met de beheerders maar dat mocht de pret niet drukken.
Dit weekend werd er veel georganiseerd iedereen die zich hiervoor heeft ingezet bedankt.
Alle programma punten waren goed bezet kwa deelnemers en dan weet je dat je het ergens voor doet.
Weer veel te weinig tijd gehad natuurlijk om iedereen te spreken maar ook ik heb echt het gevoel gehad dat ik er even uit was.

1 programmapunt viel voor mij tegen want na 9 km op de MTB route vond ik het nodig om de grond wat nader te inspecteren.
Man man wat een klap kan de mens maken en zal hier nog wel een tijdje aan herinnert worden door mijn lichaam.
Iedereen bedankt oor de goede tips en de medeleven.
De rit van volgend jaar sla ik over. :P
Ga wel iets verzinnen in de Geocaching dus als iemand hier iets leuks voor weet mag die zich melden want ik kreeg hier al wel wat aanmeldingen voor van leden die nog niet helemaal weten hoe dit werkt.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Hemertje

beste kampeervrienden,

ook wij hebben genoten van het geslaagde en gezellige klapweekend, leuke mensen ontmoet en nieuwe Flyer vrienden gemaakt!

wederom genoten van de bosrijke omgeving en het strand
hopelijk heeft de organisatie nog een goed, constructief en positief overleg met de nieuwe beheerders wat we komen graag naar Zeewolde  :J

speciaal willen we nog even bedanken Richard, Gert Jan, Serge en Ewout voor al hun hun Holtkamper Kyte tips en tricks
en niet te vergeten onze fijne buurtjes Jacquelina en Filip voor al hun Holtkamper informatie en gezellige avonden WW
we kwamen met 1 klapper en gingen er met 2 naar huis  :#

wat fijn dat jullie net zo enthousiast waren als wij zelf  :H

Jimmymichiels

Citaat van: Hemertje op juni 03, 2019, 06:09:29 PM
beste kampeervrienden,

ook wij hebben genoten van het geslaagde en gezellige klapweekend, leuke mensen ontmoet en nieuwe Flyer vrienden gemaakt!

wederom genoten van de bosrijke omgeving en het strand
hopelijk heeft de organisatie nog een goed, constructief en positief overleg met de nieuwe beheerders wat we komen graag naar Zeewolde  :J

speciaal willen we nog even bedanken Richard, Gert Jan, Serge en Ewout voor al hun hun Holtkamper Kyte tips en tricks
en niet te vergeten onze fijne buurtjes Jacquelina en Filip voor al hun Holtkamper informatie en gezellige avonden WW
we kwamen met 1 klapper en gingen er met 2 naar huis  :#

wat fijn dat jullie net zo enthousiast waren als wij zelf  :H

Misschien volgende keer een trekhaak aan een vouwwagen hangen.
Moet je maar 1 keer rijden  :H

hoek_tre

Het was weer erg gezellig met elkaar. Het is hier wel heel kaal en stilletjes zonder de vouwwagen club op de camping.
Maar we gaan nu nog ff nagenieten met een weekje klappen :)

Jimmymichiels

Citaat van: Hemertje op juni 03, 2019, 11:05:01 AM
Ja uiteraard moeten de Nederlanders wel wat tegengas geven tegen de Fransen...  :#
Nu snap ik waarom je 2 holtkampers bij had  :>

Alex

Pfffffff dat mtb ritje zal me nog lang heugen.
krijg nu ook spierpijnen op andere plekken zoals achter schouderblad en nek.
Kan nog steeds alleen op de rug slapen. :(
Gelukkig nog kunnen voorkomen dat ik ik moet niesen want die is denk ik geen lolletje. :P
Mazzel dat het rustig is op mijn werk kan ik nog wat aansterken.

AnnekeCornee

Hierbij nog foto's van 2 spellen tijdens Espace de Vouwwagen: beerpong en de codebouten.

Bonny

Een tijdje niet gekeken .
Leuke foto's  :)
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

pwg-van-ej

Wordt wel weer tijd voor 't najaarsweekend:):)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk