Chattopic najaarsweekend 2021

Gestart door muis, juli 09, 2021, 04:48:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jimmymichiels

Voila, aangemeld bij de camping>
Dus wij komen ook  :> :>
Den eerste keer met onze Panema Up model 2022
Dus niet op ons gesukkel letten  ::)

muis

Super leuk dat jullie komen.  We zetten de stoelen allemaal neer en komen allemaal kijken  :# :H mobiele tribune  :O

Jimmymichiels

Citaat van: muis op september 14, 2021, 06:54:19 PM
Super leuk dat jullie komen.  We zetten de stoelen allemaal neer en komen allemaal kijken  :# :H mobiele tribune  :O
Zoals we met onze villanova tune zekers  ::)

Chrisje

Hoe laat is de organisatie aanwezig morgen. Heb nu al weekend en kan vroeg gaan.

muis

Je mag vanaf 14.00 uur de camping op

GertjanA

Citaat van: Chrisje op september 16, 2021, 05:19:51 PM
Hoe laat is de organisatie aanwezig morgen. Heb nu al weekend en kan vroeg gaan.
Lekker Chris.

nadine40

Ik kan er helaas niet bij zijn maar wens jullie een geweldig weekend toe. Volgende keer zou ik ook graag mee gaan.

pwg-van-ej

Aftellen...... nog maar 15 uurtjes en dan gaan we de Kyte weer ophalen.... Zin in

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

muis

Citaat van: nadine40 op september 16, 2021, 07:58:51 PM
Ik kan er helaas niet bij zijn maar wens jullie een geweldig weekend toe. Volgende keer zou ik ook graag mee gaan.
Dank je wel  :J
Hemelvaart is de volgende WW

Citaat van: pwg-van-ej op september 16, 2021, 08:28:50 PM
Aftellen...... nog maar 15 uurtjes en dan gaan we de Kyte weer ophalen.... Zin in

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
:> :>
Hij staat hier nog voor de deur van vorige weekend :#

cahummel

Helaas is het ons dit keer ook weer niet gelukt, mijn vrouw heeft weekenddienst, en zondag ook nog een werkuitje. Daar viel nog wel omheen te werken door alleen met Arthur te komen, alleen geeft dat wel veel stress. Ook heb ik eind deze maand een deadline voor mijn proefschrift, en dat is nog niet af........

Dus wij richten ons op voorjaarsweekend volgend jaar. Is al bekend wanneer dat is, dan kan mijn vrouw zichzelf vrij roosteren voor dat weekend.

muis

Altijd woensdag tm zondag met Hemelvaart  :J

muis

Wel jammer hoor, had die pracht Alpenkreuzer graag bewonderd  maar snap het wel natuurlijk  :J

Jimmymichiels

Ist nog geen vrijdag 15u?
Kids halen en dan 2 uurtjes bollen met de nieuwe car... ben benieuwd  :>

muis

Jon

We proberen zaterdag een vlot retourtje te maken op de motor en toch even te zien en de proeven wat de sfeer is :)
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.