Chattopic voorjaarsklapweekeinde 2022

Gestart door sannie75, december 29, 2021, 01:30:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Hemertje

Het was mooi weer gister en gezellig druk bij het neuswiel werpen

muis

De demo van de Vouwwagenzaak was super, we hebben de Open Air van Alpenkreuzer gezien

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Mike

Voor de geinteeseerde we zijn weer veilig thuis. Was een super weekend enorm van genoten zeker voor herhaling vatbaar :K
Holtkamper Cocoon membrane airco 2012.
Met de Vrouw en Kindjes.

muis

Zeker, goed te horen Mike :J dank voor jullie aanwezigheid en gezelligheid  :J

Rijksen

Zeker weer een gezellig weekend. Gisteren voor de grote leegloop op het terrein een mooi overzicht van alle klappers gemaakt.

https://www.google.com/maps/@52.3039649,5.5324316,3a,75y,80h,90t/data=!3m4!1e1!3m2!1sAF1QipM3lfQNKhiJhF30LQJz-jsScZQaia5wPaZpIvsS!2e10

Jetje28

Ook voor ons was het een super weekend. We wisten niet goed wat we moesten verwachten, zo de eerste keer. We gaan zeker proberen om volgend jaar weer te komen (of misschien in het najaar).

We willen iedereen bedanken voor de gastvrijheid bij het binnen gluren bij de buren  :) en de overvloed aan informatie over zijn/haar betreffende vouwwagen. We gaan de komende tijd eens lekker rondkijken en oriënteren om op termijn onze "Mikado-doos" te vervangen.

Groetjes,
Marcel, Jessica en Stijn.

Mike

Citaat van: Jetje28 op mei 29, 2022, 10:18:48 AM
Ook voor ons was het een super weekend. We wisten niet goed wat we moesten verwachten, zo de eerste keer. We gaan zeker proberen om volgend jaar weer te komen (of misschien in het najaar).

We willen iedereen bedanken voor de gastvrijheid bij het binnen gluren bij de buren  :) en de overvloed aan informatie over zijn/haar betreffende vouwwagen. We gaan de komende tijd eens lekker rondkijken en oriënteren om op termijn onze "Mikado-doos" te vervangen.

Groetjes,
Marcel, Jessica en Stijn.

ja we hadden gezellige buren :P en ja heb obi wan nu gekeken hahaha
Holtkamper Cocoon membrane airco 2012.
Met de Vrouw en Kindjes.

Marjolein_B

Wij hebben het ook heel leuk gehad! Dank weer voor de gezelligheid, de leuke activiteiten (niemand gelooft me als ik zeg dat ik neuswielwerpen heb gedaan, ze denken dat ik een grapje maak ;-)).
Zoons waren ook heel tevreden over hun buit van de bingo! (Waterpistool en vlieger). Super bedankt!

nadine40

Hemertje

Hopelijk zijn de zondagsgangers allemaal met een droge tent thuisgekomen?