Waar hang jij je vouwwagen achter in 2024. Foto's graag!!

Gestart door KlapJoeri, december 16, 2023, 04:17:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

Michielakse

Eerders dit jaar zij ik dat de mondeo nog dients zou doen, maar het is toch veranderd :)28]. Hier de nieuwe combinatie

Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk

stieven.struyf

Onze Westfalia nugget plus is nog steeds onze trekwagen. Vorig jaar is de vouwwagen op stap gebleven, dit jaar toch een (lang) weekendje proberen doen.
Destijds aangekocht wegens verwachtte (en inmiddels realiteit) overschakeling dagelijkse wagen naar elektrische wagens (verplicht door werkgever).

Sent from my iPhone using Tapatalk

Stefan206

Ook die van mij er maar eens bij zetten.
Het betreft een Ford Focus mk4 uit 2019. Het is een 900cc 3 pitter met 125 pk. En daar achter een AK Zambezi River Lodge.
De AK is dit jaar nieuw. We staan nu in Spanje. De rit er naar ging meer dan prima. Zelfs de Pyreneeën gingen prima. De auto die voor ons reed had meer moeite de juiste versnelling te vinden.

Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk

Arjan597

Ook dit jaar weer met de Eend voor de Holtkamper Astro. Op de dissel staat een lichte oude fiets.

Kevin2

Citaat van: Arjan597 op juli 22, 2024, 05:04:34 PM
Ook dit jaar weer met de Eend voor de Holtkamper Astro. Op de dissel staat een lichte oude fiets.

+1000, wat een prachtige combinatie :J

Kom je er nog een beetje de berg mee op?

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klapmoose

Wow! Van deze combi krijg ik een grote glimlach. Droomcombi voor mij, mooie realiteit voor jou.

OhPeeCee

Kreeg nog een weetje bij de Tour de FRance, de bergcategorien zijn afgeleid van de versnelling waarmee een deux chevaux omhoog kwam op de berg.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Jon

Zowel de 4 als de 6 hadden een mooi koppel. Ik heb een paar zesjes en een Diane gehad en ging daarmee met 4 personen én bagage de bergen in, de snelheid was minimaal maar het luchtgekoelde boxertje had daar geen problemen mee. Zeker leuke combinatie al had een Cabanon beter gematched :P
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

Jasper1973

Ik ben nieuw hier. Dit is onze combinatie de afgelopen drie jaar. Een Mini Clubman Cooper (2016) met een Aart Kok Kavango (2021). Deze foto is toen ik hem ophaalde in Heemstede.

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jasper1973

Dank je! Het is nog eens een fijne betrouwbare auto ook. En de vouwwagen trekken doet-ie prima, al moet-ie in de bergen redelijk aan de bak met zijn 136 PK. :)

Theu

Mag een Countryman wel 750kg trekken? Een gewone Mini mag geremd max 650kg trekken.

OhPeeCee

Citaat van: Theu op juli 25, 2024, 10:28:08 PM
Mag een Countryman wel 750kg trekken? Een gewone Mini mag geremd max 650kg trekken.
1300 geremd en 680 kg ongeremd

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Theu