Waar hang jij je vouwwagen achter in 2024. Foto's graag!!

Gestart door KlapJoeri, december 16, 2023, 04:17:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

OhPeeCee

De vorige uitvoeringen waren onderscheidend. Ik dacht eerst een Skoda te zien of een electrisch iets uit Korea. Maar zolang het de vouwwagen van A naar B trekt in rust en comfort en souplesse is het voor mij goed.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Hemertje

Citaat van: Alex op september 07, 2024, 11:11:27 PM
Ben geen fan van Renault maar erg mooie wagen.

Hele fijne auto's met veel comfort
Nooit problemen mee gehad

EVX

Zeer fijne auto inderdaad, ik ben hem al sinds eind 2024.
Ik heb hiervoor een Grand Scenic gehad en dit is idd een prima vervanger, Austral is als Grand Scenic vervanger te klein.

De wagen is ook heerlijk zuinig, 780km gereden (waarvan ongeveer de helft Duitse snelweg (80km/h) en de rest N-wegen door steden en dorpen) en een 51l verbruikt.
Dat is een mooie 1op15. Beter dan mijn oude Grand Scenic)

danny0604731

Holtkamper Kyte (februari 2025)
big mistake☺(grote plastic doos)
Aart kok Livingstone Gamedrive
Jamet Rondo XL
Jamet Arizona

mark op vakantie

Nadat we in juni waren aangereden in Polen staat de combi er na vandaag weer strak bij.
(Schade herstellers hebben het nogal druk)
Zie ook mijn update in "waar gaan we heen"
Tussendoor met onze geschaafde en gebutse combi nog wel drie weken door Frankrijk getrokken,
Nog nooit zo vaak voorrang gekregen 😇.

Honda CRV awd met alpenkreuzer waterfront

JelleKaptein

Wij hadden een Seat Ibiza diesel, deze had veel problemen. Daarom hebben we nu een Toyota Corolla. Die hoort eigenlijk bij 2025 omdat de vouwwagen al in de stalling staat.

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

sammyvannorel

Voor mij geldt ook dat ik een andere auto in 2025 voor de Cabanon zet. Beetje balen, want ik had net chique witte plaat op de vouwwagen gezet, nu moet ik dat nog een keer doen....

Ik reed een V60 van het vorige model, die gaat met spijt in het hard weg, een van de mooiere auto's die ik heb gereden, maar uit 2015 en 'dus' last van olieverbruikt wegens ralle schraapveren (technisch verhaal, als je nadere uitleg wilt meldt je). Eigenlijk zou ik het liefst naar een nieuwer model v60 gaan, maar dan zit je haast aan benzine, of de diesel maar daar zit dezelfde motor in (wel gemodificeerd maar wie geeft mij garantie).

Toen ik een goed bod voor mijn huidige auto kreeg was de kogel snel door de kerk: ik ga met een V70 5 cilinder over de Brennerpas, en mocht die helemaal vol staan dan ga ik via het Otztal, want vermogen genoeg. Nog een beetje ruimte extra erbij voor de kids is een fijne bijvangst. Van het voorjaar maar eens op zoek naar een mooie kentekenplaat met opgelegde letters  :O

Donderdag kan ik hem ophalen (ik heb wel eens mindere cadeaus van sinterklaas gekregen).
Kamperen: een fortuin uitgeven om als oermens te leven

Markvv

Mooi ruim sinterklaas cadeautje zo'n v70. Veel plezier ermee.
in het voorjaar heb ik ook nog naar een v70 zitten kijken, maar het is toen na het rijden met een v70 en een v60, toch het nieuwe type v60 (T4 met polestar tuning) geworden.

sammyvannorel

Citaat van: Markvv op december 02, 2024, 01:04:14 PM
Mooi ruim sinterklaas cadeautje zo'n v70. Veel plezier ermee.
in het voorjaar heb ik ook nog naar een v70 zitten kijken, maar het is toen na het rijden met een v70 en een v60, toch het nieuwe type v60 (T4 met polestar tuning) geworden.

Dat gaat ook wel als de brandweer zeker met polestar kuurtje. Die van mij krijgt een Rica kuurtje, eigenlijk niet van plan, maar ik wilde start stop uit en egr dicht hebben, en toen kreeg ik er voor 100 euro extra 40 paarden en iets van 50 newtonmeter bij. Ik heb het aan mijn vrouw verkocht dat ie er ook zuiniger van gaat lopen 😬
Kamperen: een fortuin uitgeven om als oermens te leven

Theu

Daar lieg je niet heel veel aan, maar dat hangt wel af van hoe je die extra paarden gaat inzetten. Houd je dezelfde rijstijl aan dan zal je minder vermogen -> minder brandstof gebruiken bij dezelfde snelheid als zonder de extra pk's.
Ga je de extra power echt "gebruiken" dan zal hij ook extra lusten.

Markvv

Citaat van: sammyvannorel op december 02, 2024, 08:42:05 PM
Dat gaat ook wel als de brandweer zeker met polestar kuurtje. Die van mij krijgt een Rica kuurtje, eigenlijk niet van plan, maar ik wilde start stop uit en egr dicht hebben, en toen kreeg ik er voor 100 euro extra 40 paarden en iets van 50 newtonmeter bij. Ik heb het aan mijn vrouw verkocht dat ie er ook zuiniger van gaat lopen 😬

Voor dat geld had ik rica tuning er idd ook gelijk bijgekocht.  :P

OhPeeCee

En je vrouw leest dit forum niet?:)41]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Alpenklapper