Waar hang jij je vouwwagen achter in 2024. Foto's graag!!

Gestart door KlapJoeri, december 16, 2023, 04:17:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

LarsNL

Citaat van: Markvv op mei 14, 2024, 08:08:57 PM
Na vele jaren trouwe dienst en vele mooie vakanties heeft de Volvo v50 dit jaar nog net de vouwwagen uit de stalling mogen halen.
Vanaf nu mogen we op pad met een Volvo v60.  :)

Is dit een combi die ik vanmorgen achter een begraafplaats weg heb zien rijden in Dordrecht? Zou wel erg toevallig zijn :H

wijnand

Na vier jaar is de Octavia als trekker ingeruild op deze 940. Van 8 jaar oud naar 25 jaar oud, comfortabeler wordt het niet  :#

6ink

Citaat van: LarsNL op mei 16, 2024, 10:27:31 PM
Is dit een combi die ik vanmorgen achter een begraafplaats weg heb zien rijden in Dordrecht? Zou wel erg toevallig zijn :H

In alle rust gekampeerd?

LarsNL

Haha nee de hond uit laten, woon naast een begraafplaats, maar achter doe begraafplaats staan gewoon woonhuizen en 1 met volgens mij bovenstaande combi ;-)

Markvv

Dat ben ik niet geweest. Ik ben met deze combo nog nooit in Dort geweest.
[size=78%]We hebben ook rustige voor en achterburen (konijnen, vogels, eekhoorns en af en toe een fazant), maar zo rustig als jouw buren zijn ze niet [/size]

LarsNL

Zou toch grappig geweest zijn, maar fijne vakantie

FrankAndrea

Sinds 2 jaar -en we hopen nog veel jaren- rijden wij met een Hyundai ix20. Hij trekt ons Blauwtje prima al is het geen berggeit. :>

Klapzwaan

Citaat van: Hemertje op mei 09, 2024, 11:08:10 AM
Onze combinatie voor het 2e jaar
Wat een mooie combi Jeroen! Dat zal over de wegen zoeven.....

Hemertje

Citaat van: Klapzwaan op mei 18, 2024, 10:31:21 PM
Wat een mooie combi Jeroen! Dat zal over de wegen zoeven.....

Ja een heerlijke reiswagen!
Thx

Joergarms

Sinds iets meer dan een half jaar rij ik in een Suzuki Vitara.
Het is de 1.4 boosterjet Allgrip, handgeschakeld.
Erg prettige motor die altijd bij de les is.
Het is de meest complete uitvoering,  heb nog nooit zoveel opties in een auto gehad.
De vouwwagen trekt ie moeiteloos en daarbij blijft het brandstofverbruik nog steeds netjes.

JanJD

Onze oude vertrouwde combinatie:
Dit is het 19e jaar met deze Toyota Avensis Verso 2.0 VVTI en het 8e jaar met deze 3Dog Camping Traildog hier achter.
Alles moet zo eenvoudig mogelijk gemaakt worden, maar niet eenvoudiger dan dat. (Albert Einstein)

Camplet-WTB

Ik had hem volgens mij al eerder gepost maar dit keer onze huidige combi in de natuurlijke habitat, op de camping. We zijn er heel blij mee (zowel met de auto als de vouwwagen).

Xander001

Net als vorig jaar de V60. Op naar Arco en Aosta!

kimopo

Nog steeds mag de Fabia de trekfunctie doen (omdat daar de achterbank van plat kan wat bij de Seat defect is)
Omdát we de auto wat meer belasten met de koelbox, 2x 907 gasflessen, kleding én soms 'n dakkoffer gebruiken (voornamelijk om eventueel een natte voortent in te vervoeren) kon ik 'n nieuwe foto maken met de dakkoffer icm hulpveren.

De Weekender weegt nagenoeg niks en komt niet eens op een kogeldruk van 50kg, maar we zagen dat de Fabia dus toch best wel ingezakt was.
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

Alex

Kijk onze mooie toverdoos.
Bleef me maar verbazen hoeveel ruimte er gecreëerd kon worden.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden