Waar hang jij je vouwwagen achter in 2024. Foto's graag!!

Gestart door KlapJoeri, december 16, 2023, 04:17:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

cewi

DrLivingstone

Komende jaren is dit ons vervoersmiddel: een fraaie Nissan Qashqai.
Deze zal geen moeite hebben met de CCC richting la France.

metalpe

Mooi. Dat zijn flinke velgen! 18 inch?

Verstuurd vanaf mijn moto g54 5G met Tapatalk

DrLivingstone

Ebbingnl

Van Panda naar pakezel, dit jaar mag de Panda zijn grote broer, Tipo, de KK No.13 mee zeulen.

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jon

Leuk, eindelijk een Fiat liefhebber tussen alle duitse, japanse en andere modellen. Ik mis de Multipla in het straatbeeld, naast de 500 de mooiste Fiat ooit :)
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

Ebbingnl

Ebbingnl

Citaat van: Jon op januari 18, 2024, 01:16:50 AM
Leuk, eindelijk een Fiat liefhebber tussen alle duitse, japanse en andere modellen. Ik mis de Multipla in het straatbeeld, naast de 500 de mooiste Fiat ooit :)

Ja en een van weinige merken die ook nog een motor levert in zijn auto met 4 cilinders 🤣

Theu

Maar ook 1 van de weinige met 2 cilinder motoren. :-S

Klapkar2023

Gave auto Ebbingnl

Mooi kleur ook, zie je niet veel !
En ook nog eens ''ouderwetse'' 4 cilinder,  ga je vast veel plezier aan beleven  :)

poldertoerist

Citaat van: Ebbingnl op januari 17, 2024, 08:54:11 PM
Van Panda naar pakezel, dit jaar mag de Panda zijn grote broer, Tipo, de KK No.13 mee zeulen.
Mooi hoor! Hele prima keuze, al zeg ik het zelf, haha.

We weten alleen niet helemaal zeker of deze voor de vouwwagen blijft. Of eigenlijk... of de vouwwagen achter de auto blijft.  Vanaf dit jaar gaan er geen kinderen  meer mee, dus mss.dat we het anders gaan doen.

Adventure Awaits

Ebbingnl

Citaat van: poldertoerist op januari 27, 2024, 08:18:07 PM
Mooi hoor! Hele prima keuze, al zeg ik het zelf, haha.

We weten alleen niet helemaal zeker of deze voor de vouwwagen blijft. Of eigenlijk... of de vouwwagen achter de auto blijft.  Vanaf dit jaar gaan er geen kinderen  meer mee, dus mss.dat we het anders gaan doen.

Al jaren goede ervaringen met diverse FIAT's dus deze zal ook goed komen idd!

Leuk eens een andere vakantie uitdaging !

Linda88

Ronald1977

Zo gaan we dit jaar. BMW 225e Active Tourer met een Jamet Jametic Panorama. Beide van november vorig jaar, de auto is net ingereden en de vouwwagen staat eenzaam in de garage.
Intussen staan we te popelen om ermee op pad te gaan... Dus laat het zonnetje maar komen