Nieuwe Raclet Panama up 2025

Gestart door Svd1234, december 22, 2024, 04:50:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

Harmen82

Bij ons gaat de afdekhoes in de disselbak. Daar staat tijdens de reis de koelkast in en op de camping gaat de koelkast onder de luifel dus dan hebben we ruimte in de disselbak.

Jer81

Citaat van: FriedelP op Vandaag om 11:59:40 AMWordt die dan niet erg vuil bij slecht weer? Steek je die dan niet eerst in een zak?
Je zorgt ervoor dat je de bovenkant (als die op de wagen ligt) op het gras legt. En ja dat kan wat vies worden. Een gebruikte handdoek eroverheen halen en het is weer prima. Ik maak me daar nooit zo druk over. Het kuipzeil ligt bij mij op worteldoek maar is ook niet overal meer brandschoon.

jenpet

Wij doen het dekzeil ook altijd in de disselbak aangezien daar ruimte ontstaat nadat we staan. Trouwens nog bedankt voor de tip de stekker zat er nu met klepje en al in ;) Dit weekend hadden we ook de koelbox erin staan in het midden van de keuken met zijn 2 super praktisch. Daar ze onder de wastafel ook nog apart stopcontact voor de koelbox hebben. We zijn nog zeer tevreden over de wagen.

FriedelP

Daarvoor is de disselbak inderdaad nog nuttig. We hebben de standaard fietsendrager staan en dus geen disselbak. De bak zelf is denk ik ruim genoeg voor zowat alle bagage (hoop ik in ieder geval) daarom geen disselbak voorzien en de mogelijkheid open gehouden om de fietsen mee te kunnen nemen. Wij hebben ook de versie zonder keuken.
Echter hiervoor zou de disselbak zeker hanig geweest zijn.