Eens iets anders....

Gestart door FriedelP, augustus 15, 2025, 01:18:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Veel klapplezier.
Mooie wagen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jon

Gefeliciteerd met deze fraaie klapper!
Combi Camp Country 2016, daarna diverse opties geprobeerd. Mogelijk in '26 weer een vouwwagen? Nee dus, we gaan voortaan kampeermiddelen huren, ook leuk.

poldertoerist

Veel plezier met de nieuwe wagen! 

Heus geen verkeerde keus!
Adventure Awaits

Ronald#83

Het is al even geleden en inmiddels comfortabel vanaf de camping een update.

Er gaat meer in dan je denkt!
Met de dekzeilvergroter hadden we bovenop ruimte voor:
-2 slaapmatten van 200×80
-2 dekbedden en 2 kussen
-1 groot dekbed met 2 dikke kussens
-4 bakken vol kleding
-1 zal vol dekens
-mtb kleding voor 4 personen
-handdoekeb,theedoeken etc voor 4 personen.
-nog wel een beetje ruimte over voor wat extras

Alex

Veel ruimte betekent vaak veel spullen  >:(  >:(
Wij hebben in de vouwwagen nog spullen liggen die altijd mee gingen toen we nog met de kinderen weg gingen.
Gewoon omdat we de ruimte toch hebben.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

FriedelP

Ik heb ook niet ontkent dat je veel onder die dekzeil verlenging kunt hebben, maar dat ik niet wil dat er zoveel bovenop ligt. Ik zie daar het voordeel niet van. Je hebt dan een snelle klapper, maar bent eerst behoorlijk lang bezig voor je kan klappen met al die spullen er af te halen. Dat zou voor ons geen vooruitgang zijn als we eens ergens één nachtje staan tijdens het doortrekken. Wat met slecht weer, zet je dan al die spullen in de regen terwijl je opbouwt, om daarna nat naar binnen te sleuren? Wij kamperen niet op plaatsen waar het altijd voor 90% zeker goed weer is.

Daarom dat ik de meeste spullen onder het bed wil in plaats van erboven. Een keuken die ik aan het bouwen ben (niet eentje die je nog moet opbouwen maar als een geheel met alles erin als keuken kan wegzetten, wil ik ook niet op het doek en bed gaan zetten en past nooit onder het bed.

Had het bed hoger gestaan waardoor er meer ruimte onder het bed was, zeer grote kans dat het de no 13 was geworden, maar door de beperkte laadruimte onder het bed, paste die wagen niet bij ons manier van kamperen.
Wat zeker niet wil zeggen dat dit voor een ander anders is. De tent van deze wagen is gewoon geweldig. 

Jon

Fijn dat je zoveel mee kunt nemen, maar dat slechte weer-argument van Friedel lijkt me wel een issue. En hoe gedraagt zich de aanhanger tijdens het rijden met zo'n stapel diversen?
Combi Camp Country 2016, daarna diverse opties geprobeerd. Mogelijk in '26 weer een vouwwagen? Nee dus, we gaan voortaan kampeermiddelen huren, ook leuk.