Najaars weekend 2009.

Gestart door Alex, augustus 25, 2009, 10:10:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

Gekoppelde gebeurtenissen

muis

Citaat van: CEO op september 01, 2009, 07:36:17 PM
Ik zal het alhier in de groep gooien, maar met 3 koters is het meer een marteling dan een lekker weekendje weg.

Hoe oud zijn ze? Die van ons zijn 8 en 6

Citaat van: MR.ROADMASTER op september 01, 2009, 09:27:21 PM

De koters zullen zich kostelijk amuseren met de  andere koters....die maken hun eigen wereld met springkussens, ds, voetballen, of andere dingen waar we nog geen weet van weten of willen weten :O :X :O :+
Helemaal mee eens  :#

panevino

Copy on that. Hoe meer kinderen er zijn, hoe minder 'last' je er van hebt.
// Marcellino Pane e Vino \\

CEO

Citaat van: muis op september 01, 2009, 11:40:31 PM
Hoe oud zijn ze? Die van ons zijn 8 en 6

2, 6 en bijna 8. Natuurlijk klopt het, de kids vermaken zich wel, maar wij zien toch wel stevig op tegen het opbouwen en afbreken voor 1 a 2 nachten. Op vakantie hadden we er (vanaf opstaan tot vertrek) bij elkaar zo'n 6 uur voor nodig.

In de agenda kijkend zie ik dat vrouwlief dat weekend jarig is en we hebben vrijdag een logé. Wellicht komen we met het voorjaarsweekend, als alle verhuisperikelen achter de rug zijn.
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Klavertjes

Hallo....

Nou wij gaan er ook voor hoor, een beetje aangepast hier en daar, maar toch!

Ik ga vrijdagmiddag meteen na school (dus helaas pas om 15u) die kant op en hoop onderweg Nout op te halen op het station in Alkmaar, als hij nog niet klaar is (kan hij morgen wel inschatten, dan heeft hij zijn eerste dag hier op de locatie Alkmaar) komt hij later met de trein (jaha Lunteren heeft een station, en je werkt bij de NS of niet, haha Nout ook net 3 dagen...)

Als ik alleen met de kids op de camping aankom mag ik dan een beetje 'klaphulp' van die of gene die al staat?

Zaterdagavond moet ik dus weg voor een concert dus ik hoop dat jullie Nout en de kids dan willen vermaken!

Ik ga morgen ff de reservering bij de camping regelen! Zijn wij nu de 5de wagen? Waar blijft de rest?

Groetjes!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

marcel.s

muis

Citaat van: klavertjes op september 03, 2009, 06:47:12 PM
Hallo....

Ik ga vrijdagmiddag meteen na school (dus helaas pas om 15u) die kant op en hoop onderweg Nout op te halen op het station in Alkmaar, als hij nog niet klaar is (kan hij morgen wel inschatten, dan heeft hij zijn eerste dag hier op de locatie Alkmaar) komt hij later met de trein (jaha Lunteren heeft een station, en je werkt bij de NS of niet, haha Nout ook net 3 dagen...)

Als ik alleen met de kids op de camping aankom mag ik dan een beetje 'klaphulp' van die of gene die al staat?

Zaterdagavond moet ik dus weg voor een concert dus ik hoop dat jullie Nout en de kids dan willen vermaken!

Ik ga morgen ff de reservering bij de camping regelen! Zijn wij nu de 5de wagen? Waar blijft de rest?

Groetjes!

:# leuk dat jullie ook komen. Helpen moet geen probleem zijn.  :**

Richard

Citaat van: klavertjes op september 03, 2009, 06:47:12 PM
Hallo....

Groetjes!

Geem probleem wij verbouwen de klapper wel  :O

panevino

Ik ga gewoon, conform goed gebruik, NIET reserveren, maar zeer waarschijnlijk wel komen :) Met wie ik kom is nog niet duidelijk overigens. Daar wordt nog steeds aan gewerkt :)

Richard

Citaat van: PaneVino op september 04, 2009, 12:44:07 AM
Ik ga gewoon, conform goed gebruik, NIET reserveren, maar zeer waarschijnlijk wel komen :) Met wie ik kom is nog niet duidelijk overigens. Daar wordt nog steeds aan gewerkt :)

EDaar wordt nog aan gewerkt !!! bedoel je dat je komt op het voorjaarsweekend met iets nieuws? :# :# :#

muis

Leden die komen

Richard =
Muis = Wilma, Edward, Roan en Ard
Marcel/petra
Klavertjes = Nout, Rianne en kids
Panevino= Marcel

muis

panevino

Citaat van: MR.ROADMASTER op september 04, 2009, 06:42:28 AM
EDaar wordt nog aan gewerkt !!! bedoel je dat je komt op het voorjaarsweekend met iets nieuws? :# :# :#

gheghegeh ... "was het maar waar" zijn mijn woorden, "ik dacht het mooi even niet" die van mijn vrouw  :?

Alex

Slecht nieuws.
Ik kom niet met vouwwagen dit omdat mijn zoon naar een bruiloft gaat van zijn juf.
Ze zijn net van school veranderd dus wil wel graag dat de kinderen naar zoiets toe gaan.

Zaterdag ochtend is ook geen optie omdat we dan ook verplichtingen hebben.
We stappen zo vroeg mogelijk in de auto om op bezoek te komen want ik wil wel even mijn neus laten zien natuurlijk.

Grrrrr nu is het eigenlijk zeker de vouwwagen kan weer de stalling in tot het voorjaars klapweekend. :(

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

marcel.s

;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

wij komen iig zaterdag zeker met onse de waard tent .

jammer ik had graag de jamet opzet kunst gezien, volgens mij was je dan zaterdag niet klaar geweest, had ik je na 5 minuten opzetten even kunnen helpen. :#