De Holtkamper en de inrichting

Gestart door coinoperator, april 19, 2010, 05:05:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

stkl

Citaat van: coinoperator op april 26, 2010, 09:51:12 PM
Zou inderdaad totaal niet hebben gestaan op mijn vroegere jamet of AK's
Da's een grapje, toch...?
Of ie wel of niet bij je vw past is toch geen criteria om een blusser mee te nemen?  :I

coinoperator

Oja zeker wel,
ik heb die zadeltassen er tenslotte ook bijgekocht omdat het gewoon erg gaaf staat.
Dat vond ik ook zo mooi staan trouwens op de Zambesi, die tankrekken achteraan.

Sorry maar als je met dit soort spul bezig bent ga je ook voor een stukje mooi.
of kewl zoals het nu schijnt te heten volgende de jongste hier  :# :#

Maar die winddriehoek van Holtkamper is ook errug cool.

coinoperator

FF voor de duidelijkheid.
Zo ongeveer zag de motorruimte van 1 van mijn auto's er uit toen ik hem net gekocht had.

En zo nadat ik me er een "beetje" mee bezig heb gehouden.

Ongetwijfeld zullen de niet techneuten nu zeggen, ja oke, leuke motor, zal best hard rijden.
(gaat overigens maar 145 maar trekt met gemak een F16 op de startbaan er uit.)

Het Nut?
Daar kom je op een show concours wel achter....
Helaas zijn er nog vééél mooiere maar ik ben nog altijd bezig.

De meesten zullen dit noooooooit begrijpen.
een enkele sleutelaar wel die nu loopt te kwijlen en het plan maakt om 't nog mooier te gaan doen

fish

Zullen we dan nu weer on-topic gaan  :)

caspar

ziet er zekers mooi uit was zelf bezig met een oldtimer maar dat was een gebed zonder eind dus die heb ik weg gedaan maar vind het nog steeds mooi om te zien en er aan te knutselen

coinoperator

Citaat van: nel op april 26, 2010, 10:43:34 PM

Nel,
Dit is, hoe vreemd het ook klinkt, echt on topic.
Het geeft een beetje weer hoe ik met de dingen om ga.
En uiteraard reflecteert de HK dit ook zo hier en daar.
En janeejanee, mijn vrouw begrijpt mij ook niet  :H :H :H :H

muis

Coinoperator, ik zou dit topic graag in de holtkamper projecten plaatsen. Daar hoort het wel thuis als je je vouwwagen aanpast / verbetert. Graag je auto's in een apart topic in het café, ik denk dat sommige forumleden dat best leuk vinden om te zien. Maar ja het past hier niet echt (snap wel dat je dat "pimpen"leuk vindt)

fish

Even een aanvulling, misschien kan je de foto,s iets kleiner  uploaden. Is beter te bekijken  ;)

meeder

Citaat van: coinoperator op april 26, 2010, 10:25:14 PM
Oja zeker wel,
ik heb die zadeltassen er tenslotte ook bijgekocht omdat het gewoon erg gaaf staat.
Dat vond ik ook zo mooi staan trouwens op de Zambesi, die tankrekken achteraan.

Daarom hebben wij ook de jerrycans op de Zambezi laten zetten (daarnaast kan je ze ook nuttig gebruiken als ballast)

coinoperator

Citaat van: nel op april 26, 2010, 10:43:34 PM

Lieve Schat,  :O
---> IK <--- ben de TS dus het is volkomen conform de netetiquette.

screech

Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Ik snap dat je best dat je in je eigen gestartte topic wat off-topic wilt kunnen gaan. Maar als we blijven afdwalen, dan is straks geen projecten topic meer en moeten we als mods (over een jaar ofzo) als het topic wat rustiger is geworden alle niks met het topic te maken hebbende berichten eruit gaan vissen. En dan wordt het topic ook niet meer leesbaar.

Vandaar dat we altijd graag zoveel mogelijk on topic willen blijven, dat scheelt ons werk en het blijft leesbaar en terugvindbaar voor degene die nog wat wil terugzoeken.

Dus graag hier alleen (met een enkel uitstapje) discussieren over de holtkamper en de inrichting. Start voor andere discussies gewoon een apart topic.