Kampeer en Caravanjaarbeurs 2010

Gestart door Alex, augustus 24, 2010, 05:36:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

marcel.s

Citaat van: Mr Roadmaster op oktober 20, 2010, 09:11:04 PM
Hmmm  ik denk dat jij de hond in de pot vind thuis :#
nee hoor,eerder andersom. :P

Bonny

Citaat van: Klavertjes op oktober 19, 2010, 10:19:40 PM
Wij komen aan op station om 10.20, zijn dus rond 10.30 voor in de hal van de jaarbeurs, zouden jullie ook niet treintje later nemen Richard? 't is wel zondag hé?!

Wij gaan van uit assen en we komen om 10.39 aan op centraal Utrecht
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Richard

Citaat van: Bonny op oktober 21, 2010, 07:43:12 PM
Wij gaan van uit assen en we komen om 10.39 aan op centraal Utrecht
Tja daar heb je ook weer gelijk in zal eens overleggen...ok is goed doen we :** KK

muis

Dus dan rond 10.45 uur in de grote hal meteen bij de ingang?

Klavertjes

Prima tijd! Wij staan er dan al (als de trein meewerkt!)

Tot dan  :zw  :zw  :zw !
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

Wie mee wil rond 10.45 uur in de grote hal de ingang verzamelen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

En als je weet dat je dat niet gaat redden, stuur dan even een pb voor mobiel nummer zodat je weet waar we lopen of aan de  KK zitten ;)

Lien

Vandaag om half 10 richting station we gaan met zijn allen naar de beurs. Vlak bij Utrecht kwamen we er achter dat we de kaartjes waren vergeten  ;(. Wat nu 1 terug naar huis, langs iemand zijn werk om daar via webmail de kaartjes opnieuw uitprinten? Uiteindelijk met een paar op weg, de andere achtergelaten bij een kop  KK, naar een kantoor niet ver van HC. Onderweg kwamen we een grote computerwinkel tegen. Zullen we het wagen misschien kunnen zij een vrouw in nood helpen. Met mijn meest geweldige 8) gevraagd of dit mogelijk was. En ja hoor gelukt  :). Gauw weer terug naar de andere en op weg naar de beurs. Het was weer erg leuk en we hebben weer veel gezien. Het was erg druk vooral bij de cara.., heb daar toch niets mee hoor. Maar ook bij de Holtkamperstand was het druk ik geloof dat er veel offertes zijn gemaakt. Zijn nog op de foto gekomen voor een nieuw artikel in de KCK, interview volgt nog. Dus wie weet zien jullie ons daar binnenkort instaan. Veel plezier zondag en vergeet niet jullie kaartjes ;).

Alex

Zo de kaarten zijn afgedrukt.

Interviewwwwwwwwww ruik ik hier een promotie kans voor de club. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

Citaat van: Alex op oktober 22, 2010, 10:10:09 PM
Zo de kaarten zijn afgedrukt.

Interviewwwwwwwwww ruik ik hier een promotie kans voor de club. :P
Hmm das een kolfje naar mijn hand...

Alex

Vrienden ga op tijd naar bed tot morgen. :zw :zw :zw :zw :zw

muis

allemaal een goede reis en tot morgen :zw :zw

HarryV

biertje  bier bier bier bier bier bier, lekker stil in die kroeg hier  :O

Alex

Bonny

Helllllup mijn man heeft een hobby  :Z
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.