Cafe chat voor voorjaarsweekend plus foto's

Gestart door Richard, oktober 10, 2010, 09:22:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Dit is de nieuwste Combi-Camp, ben je ook zo benieuwd hoe hij er uitgeklapt uitziet?

Combi-Camp Country 2010

Dan is dit je kans om deze vouwwagen ?life? te zien, niet in de showroom maar op het gras van de camping tijdens het klapweekend van de Vouwwagenclub.

Op vrijdag 3 juni zal Marcel Stokkink, medewerker van Aart Kok, een demonstratie geven van de Combi Camp Country.

Kom dus ook naar camping Kom es an.
www.kom-es-an.nl

mvdkant

ziet er een stuk mooier uit dan de onze  :P
maar ja, deze is natuurlijk een jaar of 20 jonger en de nodige flappen duurder :)
lichtmetaal onder de wagen :), wel mooi. nog niet eerder gezien

muis

:# Die van ons is inmiddels 14 jaar maar ja zolang hij goed is..

nikkel1964

Qua uiterlijk is ie precies hetzelfde als de onze, ook wij hebben de stickers zelfs nog op de banden zitten...  :#

(Overigens: doordat de grijze belijning nu doorloopt tot aan de onderkant van de wagenbak raakt deze snel beschadigd door de haakjes van het dekzeil  :N)

Klavertjes

Nou had ik me toch zo voorgenomen om op de 'nog 100 dagen te gaan' dag hier te posten, staat 't 'ineens' op nog maar 98 dagen, de tijd vliegt echt voorbij! Hoop maar voor het klapweekend dat het zo snel blijft gaan, voor sommigen anderen dingen mag het wel wat langzamer soms!

Maarrre.... zin in!!!!!!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

marcel.s

screech

Koud of niet?! Ik heb wel zin in het klapweekend hoor!!!
Zeker na wat ik nou weer te horen heb gekregen. Helaas mag ik er verder niks over vertellen,... maar leuk gaat het zeker worden.

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

Citaat van: screech op februari 23, 2011, 09:18:52 PM
Helaas mag ik er verder niks over vertellen,... maar leuk gaat het zeker worden.

Komt de belastingdienst langs....leuker kunnen we het maken.... :?

muis

Wij hebben er ook zin in, de kans oop sneeuw in juni is zo klein dat ik zeg: laat maar komen dat klapweekend :K :# :#

Alex

caspar

Citaat van: muis op februari 23, 2011, 09:45:07 PM
Wij hebben er ook zin in, de kans oop sneeuw in juni is zo klein dat ik zeg: laat maar komen dat klapweekend :K :# :#
nu is het een klapperdeklap weekeind doe mij maar een paar graden warmer voor de kids ien fran is dat leuker