Cafe chat voor voorjaarsweekend plus foto's

Gestart door Richard, oktober 10, 2010, 09:22:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

caspar

muis

haha, ook ECHT NIET en die heb ik niet digitaal. Is al weer even geleden nl.

Richard

Citaat van: muis op april 15, 2011, 11:23:06 PM
haha, ook ECHT NIET en die heb ik niet digitaal. Is al weer even geleden nl.
scannen is een optie ...wil ik wel doen hoor :O :O :O :#

caspar

Richard

heb een foto gevonden....helaas is het haar niet goed te zien....

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

Hier nog een foto van muis toen ze nog sckattig was :O

nikkel1964

Citaat van: Alex op april 15, 2011, 12:49:52 PM
En toch jammer want je verplicht je tot niks en als je kinderen hebt dan hebben die de tijd van hun leven.
Misschien volgend jaar je weet maar nooit.

Ik ben dat helemaal met je eens... Alleen denkt mijn vrouw er anders over. Ik ben de klapper van ons twee, zij vindt het wel een handig kampeermiddel. Dat we al zo veel weekenden /zondagmiddagen weg (zullen) gaan is al een hele tegemoetkoming van haar kant, maar zo'n groep klappers ziet zij gewoon niet zitten en op mijn beurt moet ik dat aanvaarden. En vanuit haar oogpunt gezien begrijp ik haar ook heel goed.

All??n gaan is geen optie, het weekend is van ons gezin (door de week is het druk zat) en daar wil ik niet aankomen. Dus waarschijnlijk gaan we wel klappen, maar dan ergens met ons viertjes.

En inderdaad: Misschien volgend jaar je weet maar nooit.

;)

mvdkant

....
foutje.

muis

nou vooruit, ik zal hem hieronder zetten
:#

Richard

Citaat van: NielsP op april 16, 2011, 12:20:56 AM
Ik ben dat helemaal met je eens... Alleen denkt mijn vrouw er anders over. Ik ben de klapper van ons twee, zij vindt het wel een handig kampeermiddel. Dat we al zo veel weekenden /zondagmiddagen weg (zullen) gaan is al een hele tegemoetkoming van haar kant, maar zo'n groep klappers ziet zij gewoon niet zitten en op mijn beurt moet ik dat aanvaarden. En vanuit haar oogpunt gezien begrijp ik haar ook heel goed.

All??n gaan is geen optie, het weekend is van ons gezin (door de week is het druk zat) en daar wil ik niet aankomen. Dus waarschijnlijk gaan we wel klappen, maar dan ergens met ons viertjes.

En inderdaad: Misschien volgend jaar je weet maar nooit.

;)

:? Als je gaat kamperen op een camping sta je toch ook tussen een groep mensen die je niet kent :?  Ok je gaat ze niet allemaal af een handje geven, maar dat hoef hier bij ons ook niet. gewoon lekker voor de klapper zitten wat lezen o.i.d  KK en genieten maar..... :K

Klavertjes

Alle respect hoor voor deze keuze/beslissing! Ben blij dat wij allebei enthousiast zijn, want hier is het weekend (Nout werkt om het weekend) ook echt gezinstijd!

Goed nieuws trouwens nog mbt het Klapweekend, Nout hoeft alleen maar op de do. (hemelvaart) te gaan werken, dus dat valt alles mee, hij kan ook gewoon wo. meekomen en opzetten en hoeft do. dan pas om 14.30u te beginnen, dus ook prima! Erg blij dus met de collega die zijn dienst van de vrijdag overneemt!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

nikkel1964

En hoe gek kan het lopen?

Vanochtend tijdens de koffie maar weer eens over "klapweekenden" begonnen. Maar in plaats van een "Nee" kwam er een "Ik wil er nog even over nadenken!". Gevolgd door "Misschien moeten we het gewoon één keer proberen, kijken wat het is?"

Nu nog de vraag "Welk weekend?". De Vouwwagenclub gaat met Hemelvaart, de Combi Camp klappers gaan met Pinksteren. Om nu gelijk voor beiden te opteren is denk ik wat t?. Maar de kans dat wij op één van beide weekenden van de partij zijn is toch wel in ene groot geworden!   :>

muis

Dat zou idd leuk zijn  :J Als je zo iets doet moet jeje er wel goed bij voelen. Edward had de eerste keer ook zoiets van hmm, ik weet niet. Hij komt nooit op het forum. We konden toen niet het hele weekend en zijn toen op zaterdag gaan "buurten" Sinds die keer staat het klapweekend als eerste vast (voor alle andere vakantie's)

Alex

Kom kom je weet toch wel dat dit het gezelligste forum is van Nederland. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden