Chattopic voorjaarsklapweekend 2020

Gestart door muis, november 10, 2019, 09:51:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Leuk dat jullie ook meegaan  :>

We maken er met z'n allen gewoon een feestje van :J :J

pwg-van-ej

Wij moeten ons afmelden voor het vouwwagenweekend... wij gaan met de vouwwagen naar Overasselt... Tamara heeft een schietwedstrijd rondom Hemelvaart in Wijchen... en dat is dan niet zo ver weg.... hopelijk lukt het najaarsweekend wel

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

sannie75

Citaat van: pwg-van-ej op maart 02, 2020, 12:56:11 PM
Wij moeten ons afmelden voor het vouwwagenweekend... wij gaan met de vouwwagen naar Overasselt... Tamara heeft een schietwedstrijd rondom Hemelvaart in Wijchen... en dat is dan niet zo ver weg.... hopelijk lukt het najaarsweekend wel

Nee toch, dat kan toch niet...klapweekeinde zonder jullie....Jammer zeg! Gelukkig hebben we ook nog een najaarsweekeinde idd  :J

pwg-van-ej

Citaat van: sannie75 op maart 02, 2020, 01:36:07 PM
Nee toch, dat kan toch niet...klapweekeinde zonder jullie....Jammer zeg! Gelukkig hebben we ook nog een najaarsweekeinde idd  :J
We hebben nogwel geprobeerd om het te combineren maar dan waren we meer aan 't regelen en rijden dan dat we echt in Zeewolde waren... hopelijk 't 3de weekend van september:):)

GertjanA

Citaat van: pwg-van-ej op maart 02, 2020, 01:48:54 PM
We hebben nogwel geprobeerd om het te combineren maar dan waren we meer aan 't regelen en rijden dan dat we echt in Zeewolde waren... hopelijk 't 3de weekend van september:):)

Ik voorspel 21 graden en droog, geen wind in het 3e weekend van September.

sannie75

Citaat van: GertjanA op maart 04, 2020, 09:29:29 PM
Ik voorspel 21 graden en droog, geen wind in het 3e weekend van September.

minimaal, maar dat boeken we er gewoon bij! :J

Alex

Het zal toch niet zo zijn dat we onze traditie moeten overslaan :(.

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

cewi

Durf er geen weddenschap op af te sluiten.....

muis

KlapJoeri

Helaas....

:? :?  :N :N :I :X :( :(
Geen huilende emoticon beschikbaar....
The cold never bothered me anyway.....

Van_looney

Goed, na de persconferentie van vanavond is het einde voorjaardsklapweekend denk ik zo?

muis

Helaas maar ik zie jullie allemaal heel graag op een ander moment dan dat we ergens een risico nemen

GertjanA

Logisch besluit. Dan maar met z'n allen naar het najaarsklapweekend

muis

Te koud en te nat Gertjan, dat weet je toch :# :H :H

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden