Het grote klapweekend 2015 meedenk topic.

Gestart door Alex, mei 25, 2014, 09:44:45 AM

Vorige topic - Volgende topic

GertjanA

Ik gok deze: http://eurocampingvessem.nl/
Bijna enige camping die zichzelf aanprijst met een "ontspanningsgebouw".

PetraL

bensi

Citaat van: Alex op september 13, 2014, 11:21:58 AM
Wees maar niet bang.
Ontspanningsgebouw - Buiten Zwembad met kinderbad - Midgetgolfbaan - Meerdere speeltuinen - Sportvoorzieningen - Supermarkt en cafetaria - Wc's en douchegebouwen - Wifi
En natuurlijk weer een scherpe prijs. :P
Wifi is wel prijzig daar    :P
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

bosi

Citaat van: GertjanA op september 15, 2014, 10:58:40 PM
Ik gok deze: http://eurocampingvessem.nl/
Bijna enige camping die zichzelf aanprijst met een "ontspanningsgebouw".

Mmm, had gehoopt op een camping in zuidwest of noordwest Nederland (aan de kust)  :( .
Maar het is dus nog een paar weken wachten op de berichtgeving van de commissie, dan kijken we wel verder....   KK

KenJo

Citaat van: bensi op september 15, 2014, 11:18:24 PM
Wifi is wel prijzig daar    :P

Dit soort prijzen zie je vaker, ik snap niet waarom de ene camping zulke prijzen durft te vragen terwijl een andere camping (vrijwel) gratis is. Wifi hoort er tegenwoordig bij en zou net als douchen en wc-gebruik gewoon in de prijs moeten zitten.

CiteerIk gok deze: http://eurocampingvessem.nl/
Ziet er wel netjes uit hoor! En een mogelijkheid tot groepscamperen. Prima optie  :J
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Yella

Citaat van: KenJo op september 16, 2014, 08:56:05 AM
Dit soort prijzen zie je vaker, ik snap niet waarom de ene camping zulke prijzen durft te vragen terwijl een andere camping (vrijwel) gratis is. Wifi hoort er tegenwoordig bij en zou net als douchen en wc-gebruik gewoon in de prijs moeten zitten.
Tja, zolang we er heen blijven gaan en het betalen, verandert het niet.
Wij kijken ook altijd of de Wifi gratis is. Moeten we betalen, dan gebruiken we het niet.
Het is ook veel handiger van campings om dit soort dingen gewoon bij de prijs in te betrekken. bijna iedereen gebruikt het, dus gewoon de prijs standaard iets hoger. Niemand die er over zeurt. beetje camping heeft dat allang gedaan natuurlijk.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Frankie

Citaat van: Yella op september 16, 2014, 09:23:00 AMHet is ook veel handiger van campings om dit soort dingen gewoon bij de prijs in te betrekken. bijna iedereen gebruikt het, dus gewoon de prijs standaard iets hoger. Niemand die er over zeurt. beetje camping heeft dat allang gedaan natuurlijk.
Dat hangt denk ik sterk van het publiek af. Een ander (met name carabak kampeerders) zal zeggen dat een kabelaansluiting of koud stromend water en een afvoer bij elke kampeerplek bij de prijs in zouden moeten zitten. En als je dan toch die kabel hebt liggen kun je er net zo goed een kabelmodem aan hangen voor internettoegang.

Inmiddels zit je dan op een aantal investeringen die eerder horen bij glamping dan bij gewoon kamperen. Niks mis mee, maar dan wordt een standplaats snel duurder en zullen die mensen die er geen gebruik van maken, wegblijven vanwege de hoge prijs in vergelijking met andere campings, die die faciliteiten niet inclusief aanbieden.

Bovendien: nog even en de campingbaas kan z'n hele data-infrastructuur weer opdoeken omdat we allemaal voor een habbekrats aan de 4G of meer zitten. Inclusief een berg streaming TV kanalen.

Yella

Citaat van: Frankie op september 16, 2014, 11:28:24 AM
Dat hangt denk ik sterk van het publiek af. Een ander (met name carabak kampeerders) zal zeggen dat een kabelaansluiting of koud stromend water en een afvoer bij elke kampeerplek bij de prijs in zouden moeten zitten. En als je dan toch die kabel hebt liggen kun je er net zo goed een kabelmodem aan hangen voor internettoegang.

Inmiddels zit je dan op een aantal investeringen die eerder horen bij glamping dan bij gewoon kamperen. Niks mis mee, maar dan wordt een standplaats snel duurder en zullen die mensen die er geen gebruik van maken, wegblijven vanwege de hoge prijs in vergelijking met andere campings, die die faciliteiten niet inclusief aanbieden.

Bovendien: nog even en de campingbaas kan z'n hele data-infrastructuur weer opdoeken omdat we allemaal voor een habbekrats aan de 4G of meer zitten. Inclusief een berg streaming TV kanalen.
En zo is het ook maar weer. Maar ik merk dat de campings waar de wifi gratis is, je er ook niet voor wilt betalen. Verbinding beroerd, of dagen geen verbinding zoals wij meemaakten aan de Tarn. 3 dagen totaal geen contact met de buitenwereld. Zelfs geen GSM verbinding mogelijk. Als het goed moet, is de investering ook een heel stuk forser.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Marjootje

Maar we wachten wel af, anders met elkaar gewoon scrabbelen of kaarten, is ook altijd leuk. :J  borrel erbij  W:, maar camping in brabant ziet er best leuk uit op het eerste gezicht.

Frankie

Citaat van: Marjootje op september 16, 2014, 01:55:02 PM
Maar we wachten wel af, anders met elkaar gewoon scrabbelen of kaarten, is ook altijd leuk. :J  borrel erbij  W:, maar camping in brabant ziet er best leuk uit op het eerste gezicht.
Ja maar hoho... Het is wel de bedoeling dat we ongelukkigen die niet meegaan, via het forum laten weten hoe leuk het wel niet is. Maar goed. Laten we er maar vanuit gaan dat het bereik zonder wifi voldoende is. Ouwebetten via het forum kost tenslotte geen berg megabytes. :)

KenJo

Citaat van: Frankie op september 16, 2014, 04:25:24 PM
Ouwebetten via het forum kost tenslotte geen berg megabytes. :)

Binnen nederland is internetten vaak toch al in het pakketje inbegrepen. Ik had dit jaar op vakantie in Frankrijk trouwens een week lang via data roaming o.a. het nieuws gelezen, hier en daar geneuzeld en dat valt trouwens ook onwijs mee in de Mb's. Dus je kan je zo maar afvragen of 5 euro per dag aan wifi wel de moeite waard is als je alleen maar nieuws leest hier en daar een forum bezoekt en geen film's of foto's bekijkt
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Frankie

Citaat van: KenJo op september 16, 2014, 04:40:15 PMDus je kan je zo maar afvragen of 5 euro per dag aan wifi wel de moeite waard is als je alleen maar nieuws leest hier en daar een forum bezoekt en geen film's of foto's bekijkt
Ik vraag het me niet af. Het antwoord is volgens mij: 'nee'.  :#

jari

Citaat van: Marjootje op september 16, 2014, 01:55:02 PM

Of bij het kampvuur van Matheu!!! Dat was ook bere gezellig!!
Jevipro