Het grote klapweekend 2015 meedenk topic.

Gestart door Alex, mei 25, 2014, 09:44:45 AM

Vorige topic - Volgende topic

Bonny

HK Cocoon mini meeting  :#
Vind Annemiek leuk  :>
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

cewi

Kien

Citaat van: Taan op juni 11, 2014, 07:56:22 AM
De Merwede en Castricum liggen nogal een stukje uit elkaar. Je bedoelt denk ik Woudrichem.

Jep ::)

Alex

Citaat van: cewi op juni 12, 2014, 11:40:35 AM
Vanaf bouwjaar 2002 toch?:)1]:)1]
[/quote
Citaat van: cewi op juni 12, 2014, 11:40:35 AM
Vanaf bouwjaar 2002 toch?:)1]:)1]

pffff je kan ze er ook niet bij hebben
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Bonny

Kent iemand camping de gouwe stek in Bovenkarspel www.degouwestek.nl

Ccindy

Citaat van: Bonny op juni 12, 2014, 04:43:12 PM
Kent iemand camping de gouwe stek in Bovenkarspel www.degouwestek.nl

Daar hebben wij een paar jaar geleden gekampeerd met leden van het mama-forum waarop ik actief ben, was niet zo'n succes. Sanitair was slecht (geen gewone toiletten, alleen "poepdozen") en ver van het veld waar wij stonden. Er waren ook niet veel stellen positief over de camping.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Bonny

Zoiets las ik op zoover dus ik dacht kijk eens op het forum .
Dus we zoeken nog even verder

MireilleO

Citaat van: Richard op mei 25, 2014, 09:28:05 PM
Camping de Witte Vennen Noord Limburg
Camping Droompark maasduinen Noord Limburg. (erg mooi voor de kinderen, zwem meer met wit stand overdekt verwarmd zwembad. Mooie velden.
Prijzen komen van de week als ik nog wat tijd over hebt anders na het klapweekend

Ik lees alweer heel wat jaren mee op deze site en zie dat hier ook wordt gesproken over Droomparken, zoals Maasduinen die je noemde. Nu zag ik een hele mooie actiecode voor Droomparken waarmee je 30% korting kan krijgen. Ik heb me dus maar even geregistreerd om deze tip met jullie te delen. Zelf gaan we er nog wel even gebruik van maken en gaan waarschijnlijk een paar nachtjes naar Maasduinen. Heerlijk!

Appeltje

Tijdens ons verblijf in de buurt van Vaassen kwamen we langs deze camping http://www.helfterkamp.nl/ . We hebben een rondje over de camping gefietst en het zag er allemaal goed verzorgd uit. Vele veldjes met ieder ongeveer 14 plaatsen. Volgens mij hanteren ze tijdens Hemelvaart de reguliere tarieven. Misschien is dit een optie?
"Home is where the Holtkamper is"

Alex

Ziet er erg leuk uit.
Maar is niet echt goedkoop ik weet het zo goedkoop als dit jaar zal niet lukken maar toch.

2 Volw. + 2 kinderen
31,80 keer 5=159

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Appeltje

Misschien is er een leuke deal uit te halen als we 4 veldjes reserveren?  :P Of 4 nachten betalen en dan tot zondag eind van de dag kunnen blijven, of zo.
Camping de Lucht vorig jaar was duurder trouwens.
"Home is where the Holtkamper is"

Frankie

Citaat van: Appeltje op juni 22, 2014, 01:06:32 PMCamping de Lucht vorig jaar was duurder trouwens.
Ik weet het niet zeker, maar ik meen me vaag te herinneren dat dat voor sommigen ook een drempel was.

Alex

Citaat van: Frankie op juni 22, 2014, 02:15:25 PM
Ik weet het niet zeker, maar ik meen me vaag te herinneren dat dat voor sommigen ook een drempel was.
klopt dit is de reden dat we hier beter op letten.

bensi

Volgen mij heb ik deze camping al eens "voorgesteld" maar dat weet ik niet zeker. Wij zijn hier al eens weze n kijken, ziet er erg goed verzorgd uit en is behoorlijk voordelig.  Natuur zwemwater op de camping.Voldoende speel gelegenheid voor de kinderen.

http://www.campingdewaterjuffer.nl/

Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Frankie

Citaat van: bensi op juni 22, 2014, 07:15:24 PMhttp://www.campingdewaterjuffer.nl/
Het idee was om, na grofweg noordoost Nederlad van de vorige keren, het nu meer te zoeken in zuid/zuidoost Nederland, opdat deze keer de leden uit Zeeland, Brabant, Limburg en Zuid-Holland (en uiteraard de Vlaamse leden) wat minder kilometers hoeven te maken. :)