Het grote klapweekend 2015 meedenk topic.

Gestart door Alex, mei 25, 2014, 09:44:45 AM

Vorige topic - Volgende topic

herrwillem

Voor alles is een oplossing...
Officiële sponsor van het pajottenland en zijn geuze stekers....

danny060473

Een leuke camping in hellevoetsluis/ zuid-holland, www.weergors.nl met een heel groot veld waar alle vouwwagens bij elkaar kunnen staan. Zoek maar eens op google maps!

Yolanda

Citaat van: danny060473 op mei 31, 2014, 11:18:06 AM
Een leuke camping in hellevoetsluis/ zuid-holland, www.weergors.nl met een heel groot veld waar alle vouwwagens bij elkaar kunnen staan. Zoek maar eens op google maps!

Dat ziet er goed uit! Leuk zo met z'n allen op 1 veld en goed betaalbaar.

Paulvh

PetraL

We zijn afgelopen weekend naar camping colmont http://www.colmont.nl geweest. (Zuid Limburg)
Mooie fijne camping, vooral de omgeving/uitzicht is geweldig mooi!
We hebben 100 euro betaald incl 1 hond en de eerste nacht waren we met 4 kindjes, daarna 2.

De eigenaars zijn super aardig en behulpzaam (eerste nacht crisisje gehad met 1 vd logees, die spuugde alles onder. Haar eigen slaapzak en ook die van onze dochter. En ik had nix extra's bij!.... Wilde dus 's nachts gaan wassen, kreeg een muntje EN schone slaapzakken)

Er is een mooie speeltuin en een klein zwembad. Terras en cafetaria zijn ook fijn.

Kortom heerlijk om daar te vertoeven :-)

Ccindy

Ik zie net dat we de week ervoor meivakantie hebben, dus als jullie nou iets leuks uitzoeken, kunnen we de meivakantie daar alvast doorbrengen en dan laten we de wagen staan om met Hemelvaart weer terug te komen voor het klapweekend!   ;)
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Klavertjes

Citaat van: danny060473 op mei 31, 2014, 11:18:06 AM

Dat is echt een hele geschikte optie zeg! Mogelijkheden tot 100 plaatsen... hoe groot willen we?!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

danny060473

Citaat van: Klavertjes op juni 02, 2014, 03:45:58 PM
Dat is echt een hele geschikte optie zeg! Mogelijkheden tot 100 plaatsen... hoe groot willen we?!
je hoeft ze niet alle 100 te gebruiken, je kunt ook de carafendingens jaloers maken ;-)

Alex

Maar zie geen honden tarief staan.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

spikehome

@alex Cewi mag niet meer komen zeker van jou:)

Yolanda

Alex

Citaat van: spikehome op juni 02, 2014, 04:31:28 PM
@alex Cewi mag niet meer komen zeker van jou:)
Ik rook een manier om niet te hoeven vertellen dat hij niet meer welkom is. :P

Dank je Yolanda.
Deze gaat op de lijst.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

cewi

Citaat van: Alex op juni 02, 2014, 04:36:02 PM
Ik rook een manier om niet te hoeven vertellen dat hij niet meer welkom is. :P

Ik ook van jou :P

bosi

Ziet er errug goed uit, leuke locatie met tal van mogelijkheden en ruimte zat, prijzen ook best redelijk met speciale aanbiedingen voor clubs, wat wil je nog meer. +1 van bosi

Yolanda

Citaat van: bosi op juni 02, 2014, 08:18:20 PM
Ziet er errug goed uit, leuke locatie met tal van mogelijkheden en ruimte zat, prijzen ook best redelijk met speciale aanbiedingen voor clubs, wat wil je nog meer. +1 van bosi

Wij, Caya en ik(Daniël heeft niks te zeggen, haha), zijn voor!